Hlavné menu

Voľné pracovné miesta

Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta , ktoré obsadzujeme výberovým konaním .
Výberové konanie sa zverejňujú na centrálnom portáli verejnej správy, link: https:/slovensko.sk/VK .

Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním

a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).
Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca sa obsadzuje najskôr na základe vnútorného výberového konania. Ak nie je možné obsadiť štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca postupom podľa prvej vety, môže ho služobný úrad obsadiť na základe vonkajšieho výberového konania. Štátnozamestnanecké miesto vedúceho zamestnanca sa môže obsadiť na základe vnútorného výberového konania alebo na základe vonkajšieho výberového konania.
V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Všeobecný administratívny pracovník

 

Organizačný útvar: oddelenie – pracovisko Inšpekcie v sociálnych veciach Trenčín, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 1

 

Dohodnutý druh práce:

Koordinovanie požiadaviek a činností jednotlivých útvarov a odborov, spracovanie koncepčných a strategických materiálov pre jednotlivé oddelenia a zabezpečenie ich plnenia.

 

Opis pracovných činností:

Koordinovanie požiadaviek oddelenia v oblasti ochrany osobných údajov, príprava a sumarizácia podkladov pre vypracovanie ročného strategického plánu hlavných úloh, mesačného plánu hlavných úloh a ich predkladanie vedúcemu oddelenia.

Plánovanie a zabezpečovanie administratívnej činnosti v rámci aktivít oddelenia.

Vedenie evidencie a priebežné sledovanie plnenia zadaných úloh a termínov pridelených oddeleniu.

Spolupráca s inými oddeleniami pracovísk ISV zriadených mimo sídla ministerstva.

Zabezpečovanie administratívneho, technického, materiálno-technického a organizačného chodu oddelenia.

Evidencia a spracovanie dochádzky.

Podieľanie sa na manažmente výkonu úloh a činností oddelenia.

Vedenie evidencie doručených oznámení a podaní na oddelenie.

Správa korešpondencie v automatizovanom systéme správy registratúry (DMS).

Spolupráca s inými organizačnými útvarmi ministerstva so zabezpečením technického stavu objektu oddelenia.

Odborné zabezpečenie dokumentácie z dozornej činnosti oddelenia.

Plánovanie služobných ciest na základe požiadavky zodpovednej osoby o automobilovú techniku z ISV.

Nahlasovanie požiadaviek, nedostatkov, porúch týkajúcich sa vozidiel a IT techniky pridelených oddeleniu zodpovednému zamestnancovi ISV.

Sumarizácia podkladov prevádzky automobilov na oddelení.

Plnenie ďalších úloh podľa pokynov vedúceho zamestnanca.

 

Pravidelné miesto výkonu: Dolné Pažitie 603/97, 911 06  Trenčín

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa

Študijný odbor: nevyžaduje sa

Odborná prax: nevyžaduje sa

 

Požiadavky

Jazykové znalosti: nevyžaduje sa

Počítačové znalosti: MS Office na pokročilej úrovni

Ďalšie požiadavky: skúsenosti s vedením evidencií písomnej dokumentácie, zodpovednosť za manažment vedenia kolektívu

Vítané vodičské oprávnenie skupiny B.

Trvanie pracovného pomeru: dohodou

Plat: platová trieda 10 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • písomný súhlas so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom obsadenia pozície v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pozície: „Všeobecný administratívny pracovník.“

Termín podávania žiadostí je od 19.04.2024 do 26.04.2024

Predpokladaný nástup od 15. 05. 2024

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Lucia Gajanová

Telefón: 02/20462105

E-mail: lucia.gajanova@employment.gov.sk

 
 

Partners

ESF Portál voľných pracovných miest Stránky rodovej rovnosti, rovnosti príležitosti a postavenie žien logo skrátená práca EURES odkaz na www.detstvobeznasilia.gov.sk