Projektový manažér
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: projektový manažér
Počet obsadzovaných miest: 1
Organizačný útvar: oddelenie prierezových projektov 3, odbor prierezových projektov, projektová kancelária
Dohodnutý druh práce: Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.
Opis pracovných činností:
- zabezpečovanie úloh súvisiacich s finančným a projektovým riadením projektov v rámci fondov EÚ a iných finančných zdrojov na úrovni EÚ a SR (ďalej len „projektov“),
- nastavovanie a kontrolovanie dodržiavania finančného plánu projektov, vypracúvanie predikcie čerpania finančných prostriedkov projektov a spoluprácu so všetkými relevantnými útvarmi rezortu,
- spracovanie monitorovacích správ, žiadostí o zmenu projektov,
- spracovanie, príprava a administrácia žiadosti o NFP projektov na základe podkladov z vecne príslušných organizačných útvarov subjektu (ak je relevantné),
- spracovanie, príprava a administrácia žiadostí o platbu (ak je relevantné),
- zabezpečovanie aktualizácie a spracovania implementačných dokumentov súvisiacich s realizáciou projektov,
- zadávanie údajov o projektoch do e-systémov v zmysle zmlúv a relevantných dokumentov dotknutých projektov,
- zabezpečovanie vykonávania základnej finančnej kontroly podľa zákona č. 357/2015 Z. z. v rámci pridelených projektov,
- zabezpečovanie kontroly dokumentácie týkajúcej sa výdavkov projektov pre účely auditov, pripravovanie a spracovávanie relevantných podkladov týkajúcich sa zúčtovania výdavkov projektov (ak je relevantné),
- zabezpečovanie komunikácie s RO/SO resp. inými poskytovateľmi finančnej pomoci (napr. „EU executive agency“) k projektom, s ktorými má MPSVR SR uzatvorenú Zmluvu o NFP/resp. o spolupráci/resp. iný typ Zmluvy v súvislosti so zabezpečením finančného riadenia projektov,
- zabezpečovanie a poskytovanie súčinnosti pri medializácia aktivít projektov na sociálnych sieťach a v lokálnych, národných a nadnárodných médiách,
- zabezpečovanie ostatných činností podľa pokynov priameho nadriadeného.
Pravidelné miesto: Nevädzova 5, Bratislava,
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa
Študijný odbor: nevyžaduje sa
Odborná prax: 2 roky v oblasti projektového a finančného riadenia projektov
Požiadavky
Jazykové znalosti: vítané ovládanie anglického jazyka – úroveň B2
Počítačové znalosti : pokročilé znalosti a skúsenosti s prácou v prostredí MS Office, pokročilý používateľ internetu, výhodou sú skúsenosti s tvorbou obsahu a prácou v Canve, Mailchimpe, ako i s prácou v ďalších moderných nástrojoch.
Ďalšie požiadavky: 1. Svedomitosť a spoľahlivosť, 2. Motivácia, 3. Adaptabilita a flexibilita, 4. Schopnosť pracovať pod tlakom, 5. Komunikačné zručnosti, 6. Analytické, koncepčné a strategické myslenie 7. schopnosť rýchlo sa zorientovať v anglickom odbornom texte
Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- cca 2 300 € v závislosti od skúseností uchádzača. Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore.
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte od DD/MM/RR do DD/MM/RR,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o splnení požadovanej odbornej praxe.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície“: projektový manažér
Termín podávania žiadostí je od 14.07.2025/ do 21.07.2025
Predpokladaný nástup od august 2025/september 2025
Trvanie pracovného pomeru : na dobu určitú – zastupovanie počas materskej dovolenky, rodičovskej dovolenky, dovolenky bezprostredne nadväzujúcej na materskú dovolenku alebo rodičovskú dovolenku.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: 02/20462105