Voľné pracovné miesta
Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta , ktoré obsadzujeme výberovým konaním .
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .
Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním
a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).
V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu na obsadenie pracovnej pozície: Expert so skúsenosťou („Expert by experience“) – príprava materiálov v ľahko čitateľnom a zrozumiteľnom jazyku“
Inzerát v ľahko-čitateľnom jazyku: /files/sk/ministerstvo/volne-pracovne-miesta/2025/expert-so-skusenostou-expert-experience-priprava-materialov-lahko-citatelnom-zrozumitelnom-jazyku/inzerat-etr-ebe-publikacie.pdf
Prezentácia z infoseminára k pracovnej ponuke je dostupná tu: Link na prezentáciu
Organizačný útvar: odbor sociálnych služieb, sekcia sociálnej a rodinnej politiky
Počet obsadzovaných miest: 10
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- spolupracuje pri príprave rôznych dokumentov v zrozumiteľnom a ľahko-čitateľnom jazyku v spolupráci s užívateľmi projektu
- spolupracuje pri príprave metodických materiálov a ďalších výstupov v spolupráci s užívateľmi projektu
Ďalšie možné pracovné činnosti:
- účasť na hodnotení zariadenia sociálnych služieb
- aktívna participácia na tvorbe programu odbornej prípravy zástupcov užívateľov
- ďalšie súvisiace činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb NP počas jeho realizácie
Kvalifikačný predpoklad
- vlastná životná skúsenosť s nepriaznivou sociálnou situáciou z dôvodu zdravotného postihnutia alebo nepriaznivého zdravotného stavu v zmysle zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách
Ďalšie požiadavky
- uchádzač dokáže komunikovať svoje potreby a postoje, prípadne má schopnosť komunikovať prostredníctvom asistenta alebo tlmočníka
- uchádzač má schopnosť čítať, písať a porozumieť zrozumiteľnému, alebo ľahko-čitateľnému textu
- schopnosť spolupracovať s odborným tímom (lektori, odborníci na vzdelávanie, pracovníci ministerstva, inšpekcie...)
- skúsenosť s účasťou na online stretnutiach alebo skúsenosť s využívaním podpory pri online komunikácii (napr. prostredníctvom asistencie alebo tlmočníkov) sú vítané / nevyžadujú sa
- predchádzajúca účasť na projektoch zameraných na ľudské práva, inklúziu alebo sociálne služby je vítaná / nevyžaduje sa
- záujem o problematiku ľudských práv, sociálnych služieb alebo inkluzívneho vzdelávania a motivácia prispieť k zlepšeniu stavu sociálnych služieb na Slovensku je vítaný / nevyžaduje sa
- disponovanie vlastnou informačnou technikou
- uchádzač má spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, tento predpoklad nemusí spĺňať zamestnanec v pracovnoprávnom vzťahu na základe dohody o práci vykonávanej mimo pracovného pomeru, ktorý vykonáva prácu v oblasti sociálnych vecí a rodiny, ak to povaha práce dovoľuje.
Pravidelné miesto výkonu práce: Bratislava
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 21,00 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu (Link: vzor žiadosti o zaradenie do výberového procesu),
- životopis, v ktorom uchádzač uvedie informácie relevantné k preukázaniu požadovaných predpokladov na pozíciu (Link: vzor životopisu)
- v životopise je dôležité zamerať sa opis vlastnej životnej skúsenosti so zdravotným postihnutím, alebo nepriaznivou životnou situáciou
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky osobitnej kvalifikácie:
- ak je prijímateľom sociálnej služby podmienenej odkázanosťou, predkladá Rozhodnutie o odkázanosti na sociálnu službu,
- ak je osoba s ťažkým zdravotným postihnutím alebo nepriaznivým zdravotným stavom predkladá Rozhodnutie o peňažnom príspevku na kompenzáciu, alebo preukaz ŤZP,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (Link: vzor čestného vyhlásenia o bezúhonnosti).
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: Expert so skúsenosťou, odbor sociálnych služieb“.
Termín podávania žiadostí je: 23.06.2025 – 15.07.2025
Predpokladaný nástup: od 15.08.2025, dohodou
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA, Mgr. Jana Hricková
Telefón: +421 2 2046 2105, +421 2 2046 2121
E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk, jana.hrickova@employment.gov.sk
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu na obsadenie pracovnej pozície: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre supervíziu (miesto výkonu práce: Adamovské Kochanovce, Detva, Ladomerská Vieska, Pohorelá, Šaľa, Lučenec, Veľký Blh, Prešov, Bratislava) “ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb
Organizačný útvar: odbor sociálnych služieb
Počet obsadzovaných miest: 9
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorba stanovísk prepojených na politiku v oblasti sociálneho začlenenia alebo pre špecifické témy v oblasti sociálneho začlenenia,
- tvorba analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
- poskytovanie supervízie vo vybraných zariadeniach sociálnych služieb
- ďalšie súvisiace činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb NP PKS počas jeho realizácie.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v akreditovanom študijnom programe zameranom na sociálnu prácu, sociálne služby a poradenstvo, sociálnu pedagogiku, špeciálnu pedagogiku, liečebnú pedagogiku, andragogiku, sociálnu a humanitárnu prácu, sociálno-právnu činnosť a charitatívno-misijnú činnosť.
Odborná prax:
- prax 4 roky v oblasti supervízie sociálnych služieb alebo
- absolvovaná odborná akreditovaná príprava supervízora v oblasti sociálnej práce alebo poradenskej práce v rozsahu najmenej 240 hodín
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) - vítané
Počítačové znalosti: MS Office
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Pravidelné miesto výkonu práce: Adamovské Kochanovce, Detva, Ladomerská Vieska, Pohorelá, Šaľa, Lučenec, Veľký Blh, Prešov, Bratislava
Druh pracovnej činnosti: Dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 28,65 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením preferovaného miesta/preferovaných miest výkonu práce
- profesijný štruktúrovaný životopis, preferovaný vo formáte Europass, obdobie pracovných skúseností/vzdelania prosíme uvádzať vo formáte DD.MM.RRRR – DD.MM.RRR
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe – potvrdenie o absolvovaní akreditovanej prípravy
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre supervíziu“
Termín podávania žiadostí je: od 18.06.2025 do 10.07.2025
Predpokladaný nástup: 01.08.2025
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková
Telefón: +421 22 0462 121
E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá (ďalej ako Spolu pre komunity) – aktivita KC/NDC/NSSDR
Počet obsadzovaných miest: 1
Organizačný útvar: referát komunitnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky
Dohodnutý druh práce:
Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.
Opis pracovných činností:
Zabezpečuje:
- organizačné a metodické vedenie zamestnancov na úrovni jednotlivých zapojených subjektov KC/NDC/NSSDR:
- zaškoľovanie zamestnancov KC/NDC/NSSDR do štandardov, metodík a ďalších odborných materiálov, vypracovaných v rámci NP Spolu pre komunity,
- prípravu a vedenie pravidelných odborných a organizačných porád zamestnancov KC/NDC/NSSDR na regionálnej úrovni,
- podporu výmeny informácií a príkladov dobrej praxe medzi KC/NDC/NSSDR,
- zaškoľovanie a poradenstvo zapojeným subjektom do podmienok definovaným v Zmluvách o spolupráci a jej príloh medzi MPSVR SR a zapojeným subjektom,
- spracovanie odborných materiálov pre zapojené subjekty,
- účasť zástupcu MPSVR SR na výberových konaniach, podieľanie sa na kontrole napĺňania výberových kritérií uchádzačmi alebo zamestnancami poskytovateľa a na zaškolení nových zamestnancov zapojených KC/NDC/NSSDR,
- prípravu a vedenie stretnutí, zameraných na rozvoj spolupráce, sieťovanie, koordináciu asistenčných systémov a inštitúcií na regionálnej úrovni, komunikáciu s relevantnými organizáciami a inštitúciami na regionálnej úrovni s cieľom skvalitňovania synergie v rámci sociálneho začlenenia marginalizovaných skupín;
- pravidelné informovanie o dianí v teréne do MPSVR SR a späť písomnou formou,
- prenos informácií od MPSVR SR do terénu a späť,
- kontrolu plnenia podmienok definovaných v Zmluvách o spolupráci medzi MPSVR SR a zapojeným subjektom so zreteľom na odbornosť vykonávania vybraných sociálnych služieb krízovej intervencie,
- tvorba nových systémov a spolupráca pri aktualizácii nastavených systémov - metodického riadenia, koordinácie KC/NDC/NSSDR, štandardov a metodík a i.,
- poskytovanie odborného poradenstva a záväzných odporúčaní pre zapojené KC/NDC/NSSDR pri plánovaní, rozvoji, realizácia evaluácii ich služieb, aktivít a činností,
- ďalšie odborné činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie,
- v zmysle svojho pracovného zaradenia dodržiava a plní úlohy, ktoré jej vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný Program Slovensko počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
- zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa vedomosti, ktoré je povinná uplatňovať v praxi,
- dodržiava predpisy týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ako aj iné vnútorné usmernenia MPSVR SR.
Pravidelné miesto výkonu: oblasť Bratislavského, Trnavského, Trenčianskeho a Nitrianskeho kraja
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: II. stupeň VŠ
Študijný odbor: preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, pedagogika a iné humanitné a sociálne vedy
Odborná prax:
- minimálne 2 roky odbornej praxe v sociálnej oblasti
- skúsenosť s vedením ľudí
Požiadavky
Počítačové znalosti: pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Ďalšie požiadavky:
- ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia;
- vodičský preukaz: skupina B – vítané;
- orientácia v problematike v komunitnej práci, chudoby a sociálneho vylúčenia výhodou;
- publikačná činnosť v odbornej problematike sociálnych služieb krízovej intervencie na komunitnej úrovni – výhodou;
- komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme;
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
- precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok.
Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Od 1 076 € v závislosti od skúseností uchádzača. Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore.
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe 2 roky,
- vypracovanie písomnej analýzy sociálnej služby KC odborných, iných a ďalších činností KC s návrhom fungovania výkonu sociálnej služby KC do budúcnosti. K uvedenému je potrebné doplniť návrhy inovatívnych foriem metodickej podpory vedenia regionálnych koordinátorov, resp. váš odborný prínos do projektu (Formát max. 2 A4).
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita Terénna sociálna práca“.
Termín podávania žiadostí je od 1.7.2025 do 15.7.2025
Predpokladaný nástup od 15.8.2025
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá do 14.8.2026, s možnosťou predĺženia
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 22 0462 105
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, DSS Adamovské Kochanovce“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb (Dohoda o vykonaní práce).
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov, ktorým sa obsadzovalo 1 voľné pracovné miesto na dohodu o vykonaní práce: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, DSS Adamovské Kochanovce“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb odbor sociálnych služieb.
Osobný úrad evidoval 1 uchádzača. Kvalifikované posúdenie životopisov prebehlo dňa 1.7.2025 bez prítomnosti uchádzačov. Výberové konanie bolo úspešné.
Uchádzač bol o výsledku písomne vyrozumený.
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, OZ Barlička“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb (Dohoda o vykonaní práce).
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov, ktorým sa obsadzovalo 1 voľné pracovné miesto na dohodu o vykonaní práce: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, OZ Barlička“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb odbor sociálnych služieb.
Osobný úrad evidoval 1 uchádzača. Kvalifikované posúdenie životopisov prebehlo dňa 1.7.2025 bez prítomnosti uchádzačov. Výberové konanie bolo úspešné.
Uchádzač bol o výsledku písomne vyrozumený.
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, OSS mesta Šaľa“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb (Dohoda o vykonaní práce).
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov, ktorým sa obsadzovalo 1 voľné pracovné miesto na dohodu o vykonaní práce: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, OSS mesta Šaľa“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb odbor sociálnych služieb.
Osobný úrad evidoval 1 uchádzača. Kvalifikované posúdenie životopisov prebehlo dňa 1.7.2025 bez prítomnosti uchádzačov. Výberové konanie bolo úspešné.
Uchádzač bol o výsledku písomne vyrozumený.
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, ZSS Radmera“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb (Dohoda o vykonaní práce).
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov, ktorým sa obsadzovalo 1 voľné pracovné miesto na dohodu o vykonaní práce: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, ZSS Radmera“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb odbor sociálnych služieb.
Osobný úrad evidoval 2 uchádzačov. Kvalifikované posúdenie životopisov prebehlo dňa 1.7.2025 bez prítomnosti uchádzačov. Výberové konanie bolo úspešné.
Uchádzači boli o výsledku písomne vyrozumení.
Oznámenie k vyhlásenej výzve na obsadenie 1 voľného pracovného miesta – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, ZSS Libertas“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb (Dohoda o vykonaní práce) v organizačnom útvare odbor sociálnych služieb.
Osobný úrad evidoval 1 uchádzača, ktorý nesplnil predpoklady výberového konania. Výberové konanie bolo neúspešné. Uchádzač bol písomne vyrozumený.
Oznámenie k vyhlásenej výzve na obsadenie 1 voľného pracovného miesta – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, ZSS Detvan“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb (Dohoda o vykonaní práce) v organizačnom útvare odbor sociálnych služieb.
Osobný úrad evidoval 2 uchádzačov, ktorí nesplnili predpoklady výberového konania. Výberové konanie bolo neúspešné. Uchádzači boli písomne vyrozumení.
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby do 6 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI)
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 1
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľné odborné skúsenosti v oblasti poskytovania a/alebo zabezpečovania neformálnej starostlivosti o osoby do 6 rokov so zdravotným znevýhodnením,
- preukázateľná odborná činnosť v rámci verejných politík v oblasti poskytovania pomoci osobám so zdravotným znevýhodnením,
- preukázateľná odborná prax v oblasti kompenzácií sociálnych dôsledkov ťažkého zdravotného postihnutia, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia – externý expert pre osoby do 6 rokov s ŤZP“.
Termín podávania žiadostí je: od 7.7.2025 do 10.7.2025
Predpokladaný nástup: od 1.8.2025 alebo dohodou
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Pribulová, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby od 6 do 15 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI)
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľné odborné skúsenosti v oblasti poskytovania a/alebo zabezpečovania neformálnej starostlivosti o osoby od 6 do 15 rokov so zdravotným znevýhodnením,
- preukázateľná odborná činnosť v rámci verejných politík v oblasti poskytovania pomoci osobám so zdravotným znevýhodnením,
- preukázateľná odborná prax v oblasti kompenzácií sociálnych dôsledkov ťažkého zdravotného postihnutia, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia – externý expert pre osoby od 6 do 15 rokov s ŤZP “.
Termín podávania žiadostí je: od 7.7.2025 do 10.7.2025
Predpokladaný nástup: od 1.8.2025 alebo dohodou
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Pribulová, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby od 15 do 65 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI)
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľné odborné skúsenosti v oblasti poskytovania a/alebo zabezpečovania neformálnej starostlivosti o osoby od 15 do 65 rokov so zdravotným znevýhodnením,
- preukázateľná odborná činnosť v rámci verejných politík v oblasti poskytovania pomoci osobám so zdravotným znevýhodnením,
- preukázateľná odborná prax v oblasti kompenzácií sociálnych dôsledkov ťažkého zdravotného postihnutia, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia – externý expert“.
Termín podávania žiadostí je: od 7.7.2025 do 10.7.2025
Predpokladaný nástup: od 1.8.2025 alebo dohodou
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Pribulová, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby nad 65 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI)
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľné odborné skúsenosti v oblasti poskytovania a/alebo zabezpečovania neformálnej starostlivosti o osoby nad 65 rokov so zdravotným znevýhodnením,
- preukázateľná odborná činnosť v rámci verejných politík v oblasti poskytovania pomoci osobám so zdravotným znevýhodnením,
- preukázateľná odborná prax v oblasti kompenzácií sociálnych dôsledkov ťažkého zdravotného postihnutia, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia – externý expert pre osoby na 65 rokov s ŤZP“.
Termín podávania žiadostí je: od 7.7.2025 do 10.7.2025
Predpokladaný nástup: od 1.8.2025 alebo dohodou
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Pribulová, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá (ďalej ako Spolu pre komunity) – aktivita Terénna sociálna práca
Počet obsadzovaných miest: 1
Organizačný útvar: referát terénnej sociálnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky
Dohodnutý druh práce:
Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.
Opis pracovných činností:
Zabezpečuje:
- koordináciu aktivít spojených s výkonom terénnej sociálnej práce,
- potrebnú odbornú podporu a poradenstvo terénnym sociálnym pracovníkom, terénnym pracovníkom a odborným pracovníkom (OP),
- spoluprácu so zapojenými subjektmi na výkone terénnej sociálnej práce a ďalších príbuzných opatrení,
- metodické vedenie TSP,TP a OP,
- sieťovanie aktivít spojených s činnosťou OP,
- kontrolu a hodnotenie výkonu terénnej sociálnej práce a úrovne následných odborných činností v obciach, ktoré sú zahrnuté do NP TSPaKC,
- pravidelný monitoring, metodické usmerňovanie, poradenstvo a hodnotenie práce terénnych sociálnych pracovníkov, terénnych pracovníkov a odborných pracovníkov so zameraním na odbornosť vykonávaných činností, správnosť a primeranosť postupov,
- zaškolenie nových terénnych sociálnych pracovníkov, terénnych pracovníkov a odborných pracovníkov,
- komunikáciu s relevantnými organizáciami na regionálnej úrovni v oblasti sociálnej inklúzie,
- komunikáciu a spoluprácu s obcami/MVO s cieľom zabezpečiť plynulý a štandardný výkon terénnej sociálnej práce a následných odborných činností.
Vykonáva:
- ďalšie odborné činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie,
- v zmysle svojho pracovného zaradenia je povinný dodržiavať a plniť úlohy, ktoré mu vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
- zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa vedomosti, ktoré je povinný uplatňovať v praxi,
- je povinný dodržiavať predpisy, týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,
- plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.
Pravidelné miesto výkonu: oblasť Banskobystrického kraja
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: II. stupeň VŠ
Študijný odbor: preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, pedagogika a iné humanitné a sociálne vedy
Odborná prax:
- minimálne 2 roky odbornej praxe v sociálnej oblasti
- skúsenosť s vedením ľudí
Požiadavky
Počítačové znalosti: pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Ďalšie požiadavky:
- ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia;
- vodičský preukaz: skupina B - vítané
- orientácia v problematike sociálneho vylúčenia a chudoby výhodou;
- publikačná činnosť v odbornej problematike sociálnych služieb krízovej intervencie – výhodou;
- komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme;
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
- precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok;
Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Od 2000 €
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe 2 roky.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita Terénna sociálna práca“.
Termín podávania žiadostí je od 9.7.2025 do 16.7.2025
Predpokladaný nástup od 15.8.2025
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá do 14.8.2026, s možnosťou predĺženia
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 22 0462 105
Oznámenie výsledku k zverejnenej výzve na obsadenie 1 voľného pracovného miesta na dohodu o vykonaní práce – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre budovanie komunitných služieb, Dom tretieho veku“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb, v organizačnom útvare odbor sociálnych služieb.
Osobný úrad evidoval 1 uchádzača. Kvalifikované posúdenie životopisov prebehlo dňa 8.7.2025 bez prítomnosti uchádzačov. Výberové konanie bolo úspešné.
Uchádzač bol o výsledku písomne vyrozumený.
Oznámenie výsledku pracovného pohovoru – Odborný pracovník centra znalostí
Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovalo 1 voľné pracovné miesto: Odborný pracovník centra znalostí v organizačnom útvare: odbor koordinácie sociálnej ekonomiky, sekcia sociálnej ekonomiky (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov).
Služobný úrad evidoval dvoch uchádzačov, ktorí vyhoveli stanoveným kritériám a boli pozvaní na pracovný pohovor, ktorý sa realizoval dňa 7.7.2025.
Výberové konanie bolo úspešné. Uchádzači boli o výsledku pracovného pohovoru písomne vyrozumení.