Agentúra na zabezpečenie organizácie podujatia ESF Committee
Výzva na predkladanie ponúk (zákazka s nízkou hodnotou)
  
 1. Názov predmetu zákazky:   Agentúra na zabezpečenie organizácie podujatia ESF Committee  
Druh zákazky: služby  
Spoločný slovník obstarávania: 55120000-7 – Služby na organizovanie stretnutí a konferencií v hoteloch;      
    
 2. Stručný opis zákazky:   
Logistické, organizačné a kultúrne zabezpečenie 3-dňovej konferencie členov ESF Committee z členských krajín EÚ spoluorganizované rezortom práce, sociálnych vecí a rodiny, Sekciou fondov EÚ. 
 3.      Miesto poskytnutia predmetu zákazky:   
Bližšie definované v špecifikácii, závisí od miesta konania jednotlivých aktivít počas podujatia ESF Committee – príloha č. 1 tejto Výzvy. 
4. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 39 359,20 EUR bez DPH
   5.    Trvanie zmluvy alebo lehota dodania:   do 1.12.2016 
S úspešným uchádzačom bude podpísaná zmluva o poskytovaní služby  – Príloha č. 4 tejto Výzvy. Základné zmluvné podmienky sú uvedené v tejto Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách. 
   6.    Kritériá na vyhodnotenie ponúk:   najlepší pomer ceny a kvality 
1. Celková cena za celý predmet zákazky v Eur vrátane DPH – 95 % 
2. Vzdialenosť v km od miesta návštevy sociálneho projektu (chránená dielňa/chránené pracovisko) po miesto realizácie večere dňa 30.11.2016 (max. 30 km) – 5 %. 
Bližšia definícia kritérií a spôsob ich vyhodnotenia sú uvedené v prílohe č. 5.  
  Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky presiahne finančné možnosti verejného obstarávateľa.   
 7.    Podmienky účasti:   
§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží kópiu dokladu o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. 
   8.    Lehota, miesto a spôsob predkladania ponúk:   do   10.11.2016   do   10:00    hod  . 
Ponuku je potrebné podať v elektronickej podobe prostredníctvom informačného systému EVOSERVIS (ďalej len „IS EVOSERVIS“) na webovej stránke   www.evoservis.sk/mpsvrsr/  .  
Uchádzač v IS EVOSERVIS vloží  svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk podľa jednotlivých kritérií a vloží dokumenty: 
1. Vyplnený Návrh na plnenie kritérií - Príloha č. 2 tejto Výzvy podpísaná štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním poverenou osobou (požaduje sa úradne osvedčené poverenie) vo formáte PDF,
2. Fotokópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského registra na preukázanie splnenia požadovanej podmienky účasti v zmysle bodu 7. tejto Výzvy vo formáte PDF.
 Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 tejto Výzvy. 
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, alebo váhy výrobku ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. 
9. Kontaktná osoba: peter.palak@employment.gov.sk
 PRÍLOHY: 
 Príloha č. 1:           Špecifikácia predmetu zákazky   
 Príloha č. 2:              Návrh na plnenie kritérií   
 Príloha č. 3:           Ostatné informácie                 
 Príloha č. 4:         Zmluva o poskytovaní služby      
                             Príloha č. 5:         Definícia kritérií a vyhodnotenie ponúk  . 
riaditeľ OVO



