Hlavné menu

Voľné pracovné miesta

Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta , ktoré obsadzujeme výberovým konaním .
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .

Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním

a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).

V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: odborník SE pre oblasť legislatívy

 

Počet obsadzovaných miest: 2

Organizačný útvar: sekcia sociálnej ekonomiky, odbor koordinácie sociálnej ekonomiky 

Dohodnutý druh práce:

Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných

Opis pracovných činností:

Vykonáva:     

  • pripravuje podklady a spracováva návrhy konaní v prípadoch, v ktorých je MPSVR SR prvostupňový správny orgán, 
  • analyzuje legislatívny rámec sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania, spracováva návrhy na jeho úpravu,  
  • komplexne zastrešuje, realizuje a implementuje problematiku zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch v zmysle analytických, syntetických, metodických, poradenských, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
  • podieľa sa na tvorbe jednotnej metodiky posudzovania sociálnych podnikov a žiadostí o priznanie štatútu registrovaného sociálneho podniku (ďalej len "RSP"), 
  • podieľa sa na metodickom usmerňovaní RC SE, na tvorbe vzorov dokumentov pre potreby Regionálnych centier sociálnej ekonomiky (ďalej len "RC SE") a RSP v súvislosti s implementáciou zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch v kontexte NP ISE II a možností využívania priamej a nepriamej podpory RSP,
  • spracováva a aktualizuje odborné stanoviská k otázkam týkajúcim sa implementácie zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch, 
  • v súvisiacich témach pripravuje osnovy a obsah vzdelávania zamestnancov NP ISE II a odbornej podpory aktérov SE, spracováva vstupy do projektových správ a súhrnnej správy o stave SE/SP za oblasť svojho pôsobenia,  
  • na základe poverenia sa zúčastňuje na tuzemských a zahraničných pracovných stretnutiach nevyhnutných pre výkon svojej činnosti, zúčastňuje sa na odborných podujatiach, vzdelávacích aktivitách,
  • vykonáva ďalšie súvisiace činnosti, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie a podľa pokynov nadriadených zamestnancov                                                                                                                                                                             

Pravidelné miesto: Špitálska 4,6,8, Bratislava

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: VŠ vzdelanie II. stupňa 

Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa

Študijný odbor: nevyžaduje sa

Odborná prax: odborná prax minimálne 2 roky v oblasti sociálna ekonomika, sociálne podnikanie, alebo manažment a podnikanie, alebo právo a legislatíva, alebo ekonomika podniku

Požiadavky

Jazykové znalosti: znalosť cudzieho jazyka výhodou

Počítačové znalosti: pokročilé znalosti a skúsenosti s prácou v prostredí MS Office a pokročilý používateľ internetu

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť riešiť konflikty

 

Plat: Platová trieda 8. v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore v závislosti od skúseností uchádzača.

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície“: odborník SE pre oblasť legislatívy

Termín podávania žiadostí je: od 01.08.2025 do 12.08.2025

Predpokladaný nástup od: 01.09.2025 

Trvanie pracovného pomeru: na 1. rok s možnosťou predĺženia

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: 02/20462105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovali 2 voľné pracovné miesta na dohodu o vykonaní práce:  – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby nad 65 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach v organizačnom útvare: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach (Dohoda o vykonaní práce).

Osobný úrad evidoval 1 uchádzača, ktorý sa zúčastnil pracovného pohovoru, ktorý sa konal dňa 1.8.2025.

Výberové konanie bolo čiastočne úspešné.

Uchádzač bol o výsledku písomne vyrozumený.

Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovali 2 voľné pracovné miesta na dohodu o vykonaní práce:  – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby od 6 do 15 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach“ v organizačnom útvare: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach (Dohoda o vykonaní práce).

Osobný úrad evidoval 2 uchádzačov, ktorí sa zúčastnili pracovného pohovoru, ktorý sa uskutočnil 1.8.2025. Výberové konanie bolo úspešné.

Uchádzači boli o výsledku písomne vyrozumení.

Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovali 2 voľné pracovné miesta na dohodu o vykonaní práce:  – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby od 15 do 65 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach“ v organizačnom útvare: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach (Dohoda o vykonaní práce).

Osobný úrad evidoval 3 uchádzačov, ktorí sa zúčastnili pracovného pohovoru, ktorý sa uskutočnil 1.8.2025. Výberové konanie bolo úspešné.

Uchádzači boli o výsledku písomne vyrozumení.

Oznámenie výsledku k zverejnenej výzve na obsadenie 1 voľného pracovného miesta na dohodu o vykonaní práce – "Expert/-ka v oblasti sociálneho začlenenia" – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby do 6 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach, v organizačnom útvare oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach.

Osobný úrad neevidoval žiadneho uchádzača. Výberové konanie bolo neúspešné.

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Odborný/a koordinátor/-ka

 

Počet obsadzovaných miest: 2

Organizačný útvar: referát terénnej sociálnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky

Dohodnutý druh práce: Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.

Opis pracovných činností:

  • vykonáva odborné činnosti v projekte v prípravnej aj v realizačnej fáze projektu - metodicky a koordinačne podporuje prácu regionálnych koordinátorov, pravidelne sa s nimi stretáva, rieši spolu s nim komplikovanejšie situácie a výzvy, ktoré prináša výkon terénnej sociálnej práce v obciach
  • vykonáva ďalšie odborné činnosti v rámci projektu,
  • v zmysle svojho pracovného zaradenia je povinný dodržiavať a plniť úlohy, ktoré mu vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
  • zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa  vedomosti, ktoré prináša do praxe,
  • je povinný dodržiavať predpisy, týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,
  • plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca,
  • zabezpečuje metodickú podporu kolegom v rámci NP, spolu s regionálnymi koordinátormi hľadá najlepšie možné riešenia administratívnych, odborných, metodických otázok týkajúcich sa výkonu terénnej sociálnej práce ako aj implementácie národného projektu,
  • schvaľuje zamestnancov, ktorých zapojený subjekt navrhuje na obsadenie pozícií v rámci NP TSP KC - aktivita  TSP,
  • schvaľuje oznam o výberovom konaní,
  • zabezpečuje spracovanie prípadových štúdií,
  • zabezpečuje dohľad nad výkonom terénnej sociálnej práce z hľadiska odbornosti,
  • zabezpečuje odborné spracovanie výstupov regionálnych koordinátorov, TSP,TP a OP.  
  • participuje a spolupracuje pri výkone činností s vecne príslušnými odbormi MPSVR SR najmä pri riešení náročných prípadov klientov a zároveň pri hodnotení výkonu TSP,
  • participuje a spolupracuje na riešení náročných prípadov klientov v rámci výkonu TSP,
  • participuje a spolupracuje na príprave obsahov pre web stránku,
  • participuje a spolupracuje na príprave obsahov vzdelávania,
  • participuje a spolupracuje na realizácii vzdelávania a zabezpečení supervízie pracovníkov projektu,
  • participuje a spolupracuje pri výbere a zazmluvnení žiadateľov o zapojenie sa do národného projektu a pri výbere a kontrole splnenia kvalifikačných predpokladov zamestnancov zapojených subjektov.

Pravidelné miesto výkonu: Bratislava

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie:

  • II. stupeň VŠ

Študijný odbor:

  • preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, sociálne služby a poradenstvo, verejná politika, verejná správa, pedagogické zameranie a príbuzné odbory, manažment

Odborná prax:

  • 3 rokov preukázateľná prax v sociálnej oblasti, alebo 3 ročná prax s vedením ľudí

Požiadavky

Počítačové znalosti:

  • pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office

Ďalšie požiadavky:

  • ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia,
  • vodičský preukaz: skupina B – vítané,
  • orientácia v téme vylúčených komunít, generačnej chudoby, priama práca s klientom výhodou,
  • komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme,
  • samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty,
  • precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok.

 

Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Od: 2 300 €

Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore v závislosti od skúseností uchádzača.

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • motivačný list,
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte Europass,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe 3 roky v sociálnej oblasti, alebo 3 ročnej praxe s vedením ľudí.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43  Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43  Bratislava, v obálke označenej heslom: „Pohovor na obsadenie pozície: Odborný/a koordinátor/-ka

Termín podávania žiadostí je od 06.08.2025 do 13.08.2025

Predpokladaný nástup od 01.10.2025

Trvanie pracovného pomeru: doba určitá – do 30. 09. 2026, s možnosťou predĺženia

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 22 0462 105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: vedúci oddelenia autodopravy, odbor správy a prevádzky

 

Počet obsadzovaných miest: 1

Organizačný útvar:  oddelenie autodopravy / odbor správy a prevádzky

Dohodnutý druh práce: Koordinačná činnosť pri zabezpečovaní technického rozvoja a realizácii technicko-prevádzkových činností u zamestnávateľa s rozsiahlym majetkom.

Opis pracovných činností:

- zodpovedá za zabezpečenie efektívneho riadenia a koordináciu prevádzky autodopravy v rámci rezortu,

- zodpovedá za riadenie tímu vodičov, logistiku prepravy osôb a materiálu a plnenia pracovných úloh,

- zodpovedá za údržbu a technický stav vozového parku vrátane zabezpečenia pravidelného servisu, opráv a kontrol technickej spôsobilosti,

- vykonáva plánovanie, organizáciu a riadenie prevádzky autodopravy v súlade s platnými legislatívnymi a internými predpismi,

- vykonáva koordináciu a kontrolu vodičov služobných vozidiel vrátane ich pracovného času a plnenia pracovných úloh,

- vykonáva evidenciu a správu vozového parku, vrátane vedenia dokumentácie o pohybe vozidiel, spotrebe pohonných hmôt a nákladoch na prevádzku,

- zabezpečuje optimálne využívanie služobných vozidiel v súlade s požiadavkami ministerstva,

- vykonáva kontrolu a vyhodnocovanie efektivity autodopravy, návrhy na optimalizáciu a úspory v prevádzke,

- zabezpečuje dodržiavanie pravidiel bezpečnosti cestnej premávky a ochrany zdravia pri práci,

- vykonáva vybavovanie administratívnych a organizačných záležitostí súvisiacich s prevádzkou autodopravy, vrátane uzatvárania zmlúv na údržbu, poistenie a servis vozidiel,

- vykonáva koordinovanie a kontrolu jednotlivých dodávateľov tovarov a služieb,

- vykonáva kontrolu správnosti položiek a fakturovaných súm,

- vykonáva potvrdzovanie dodávateľských faktúr, dodacích listov za prevzatý tovar, zabezpečenie optimálneho využívania motorových vozidiel,

- vykonáva navrhovanie riešení smerujúcich k efektívnemu vynakladaniu nákladov na dopravný park organizácie,

- spolupracuje s ďalšími organizačnými zložkami ministerstva pri zabezpečovaní prepravných potrieb,

- vykonáva kontrolu a riadenie výdavkov oddelenia autodopravy v rámci schváleného rozpočtu,

- vykonáva komplexný dohľad nad prevádzkou parkoviska rezortu, riadi a kontroluje parkovaciu politiku,

- vykonáva implementáciu opatrení na zvyšovanie ekologickej udržateľnosti autodopravy (napr. využívanie ekologických pohonných hmôt, zavádzanie nízko emisných vozidiel),

- dodržiava predpisy o PO a BOZP a právnych predpisov vzťahujúcich sa na vykonanú prácu, zodpovednosť za zverejnený majetok ministerstva,

- plní ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného zamestnanca.

Pravidelné miesto: Špitálska 4,6,8, Bratislava

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa

Osobitný kvalifikačný predpoklad:

  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
  • bezúhonnosť,
  • adaptabilita a flexibilita,
  • schopnosť pracovať pod tlakom,
  • rozhodovacia schopnosť,
  • komunikačné zručnosti,
  • analytické, koncepčné a strategické myslenie,
  • riadiace schopnosti.

Požiadavky

Počítačové znalosti: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint (vítané)

Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení  niektorých zákonov..

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície“: vedúci oddelenia autodopravy

Termín podávania žiadostí je od 8.8.2025 do 15.8.2025

Predpokladaný nástup od 1.10.2025

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková / Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: 02/20462121 / 02/20462105

E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk / denisa.pribulova@employment.gov.sk

 

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá (ďalej ako Spolu pre komunity) – aktivita KC/NDC/NSSDR

 

Počet obsadzovaných miest: 1

Organizačný útvar: referát komunitnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky

Dohodnutý druh práce:

Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.

Opis pracovných činností:

Zabezpečuje:

• organizačné a metodické vedenie zamestnancov na úrovni jednotlivých zapojených subjektov KC/NDC/NSSDR:

• zaškoľovanie zamestnancov KC/NDC/NSSDR do štandardov, metodík a ďalších odborných materiálov, vypracovaných v rámci NP Spolu pre komunity,

• prípravu a vedenie pravidelných odborných a organizačných porád zamestnancov KC/NDC/NSSDR na regionálnej úrovni,

• podporu výmeny informácií a príkladov dobrej praxe medzi KC/NDC/NSSDR,

• zaškoľovanie a poradenstvo zapojeným subjektom do podmienok definovaným v Zmluvách o spolupráci a jej príloh medzi MPSVR SR a zapojeným subjektom,

• spracovanie odborných materiálov pre zapojené subjekty,

• účasť zástupcu MPSVR SR na výberových konaniach, podieľanie sa na kontrole napĺňania výberových kritérií uchádzačmi alebo zamestnancami poskytovateľa a na zaškolení nových zamestnancov zapojených KC/NDC/NSSDR,

• prípravu a vedenie stretnutí, zameraných na rozvoj spolupráce, sieťovanie, koordináciu asistenčných systémov a inštitúcií na regionálnej úrovni, komunikáciu s relevantnými organizáciami a inštitúciami na regionálnej úrovni s cieľom skvalitňovania synergie v rámci sociálneho začlenenia marginalizovaných skupín;

• pravidelné informovanie o dianí v teréne do MPSVR SR a späť písomnou formou,

• prenos informácií od MPSVR SR do terénu a späť,

• kontrolu plnenia podmienok definovaných v Zmluvách o spolupráci medzi MPSVR SR a zapojeným subjektom so zreteľom na odbornosť vykonávania vybraných sociálnych služieb krízovej intervencie,

• tvorba nových systémov a spolupráca pri aktualizácii nastavených systémov - metodického riadenia, koordinácie KC/NDC/NSSDR, štandardov a metodík a i.,

• poskytovanie odborného poradenstva a záväzných odporúčaní pre zapojené KC/NDC/NSSDR pri plánovaní, rozvoji, realizácia evaluácii ich služieb, aktivít a činností,

• spoluprácu na riešení náročných prípadov klientov v KC/NDC/NSSDR,

• spoluprácu pri príprave obsahov na web-stránku,

• spoluprácu na organizovaní vzdelávania,

• tvorbu a spoluprácu pri spracovaní prípadových štúdií, informácií pre pracovníkov zapojených subjektov,

• kontrolu výkonu aktivít a činností KC/NDC/NSSDR z hľadiska odbornosti, primeranosti postupov v práci s cieľovou skupinou,

• pravidelné návštevy lokalít priamo v teréne za účelom získavania relevantných informácii o výkone KC/NDC/NSSDR,

• vykonávanie monitorovacích a analytických činností pre potreby národného projektu,

• Identifikuje nedostatky, vykonáva systematický zber dát a vyhodnocuje údaje v rámci implementácie strategických opatrení na regionálnej úrovni.

 

Vykonáva:

• ďalšie odborné činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie,

• v zmysle svojho pracovného zaradenia dodržiava a plní úlohy, ktoré vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre Program  Slovensko počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,

• zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa  vedomosti, ktoré uplatňuje v praxi,

• dodržiava predpisy týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ako aj iné vnútorné usmernenia MPSVR SR,

• plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.

 

Pravidelné miesto výkonu: oblasť Trnavského kraja

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: II. stupeň VŠ

Študijný odbor: preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, pedagogika a iné humanitné a sociálne vedy

Odborná prax:

  • minimálne 2 roky odbornej praxe v sociálnej oblasti a skúsenosť s vedením ľudí

Požiadavky

Počítačové znalosti: pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office

Ďalšie požiadavky:

  • ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia;
  • vodičský preukaz: skupina B – vítané;
  • orientácia v problematike v komunitnej práci, chudoby a sociálneho vylúčenia výhodou;
  • publikačná činnosť v odbornej problematike sociálnych služieb krízovej intervencie na komunitnej úrovni – výhodou;
  • komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme;
  • samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
  • precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok.

 

Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Od 1 076 € v závislosti od skúseností uchádzača. Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore.

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • motivačný list,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe 2 roky,
  • vypracovanie písomnej analýzy sociálnej služby KC odborných, iných a ďalších činností KC s návrhom fungovania výkonu sociálnej služby KC do budúcnosti. K uvedenému je potrebné doplniť návrhy inovatívnych foriem metodickej podpory vedenia regionálnych koordinátorov, resp. váš odborný prínos do projektu (Formát max. 2 A4).

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita Terénna sociálna práca“.

Termín podávania žiadostí je od 8.8.2025 do 14.8.2025   

Predpokladaný nástup od 1.9.2025

Trvanie pracovného pomeru: doba určitá do 31.8.2026, s možnosťou predĺženia

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 22 0462 105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

 

 

Oznámenie výsledku pracovného pohovoru – Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita KC/NDC/NSSDR.

Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovalo 1 voľné pracovné miesto: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita KC/NDC/NSSDR v organizačnom útvare: referát komunitnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce / sekcia sociálnej a rodinnej politiky (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov).

Služobný úrad evidoval piatich uchádzačov,  ktorí vyhoveli stanoveným kritériám a boli pozvaní na pracovný pohovor,  ktorý sa realizoval dňa 30.7.2025.

Výberové konanie bolo neúspešné, nakoľko nebol žiaden uchádzač úspešný v pracovnom pohovore.

Uchádzači boli o výsledku písomne vyrozumení.

 
 

Partners

ESF Portál voľných pracovných miest Stránky rodovej rovnosti, rovnosti príležitosti a postavenie žien logo skrátená práca EURES odkaz na www.detstvobeznasilia.gov.sk