Voľné pracovné miesta
Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta , ktoré obsadzujeme výberovým konaním .
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .
Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním
a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).
V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu na obsadenie pracovnej pozície: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – podpora expertov so skúsenosťou“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb.
Organizačný útvar: odbor sociálnych služieb, sekcia sociálnej a rodinnej politiky
Počet obsadzovaných miest: 1
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorba stanovísk prepojených na politiku v oblasti sociálneho začlenenia alebo pre špecifické témy v oblasti sociálneho začlenenia,
- tvorba analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
- aktívna participácia na odbornej príprave expertov so skúsenosťou
- zabezpečenie podpory pre expertov so skúsenosťou s rôznymi formami zdravotného znevýhodnenia počas trvania odbornej prípravy
- podpora expertov so skúsenosťou pri hodnotení v zariadeniach sociálnych služieb
- ďalšie súvisiace činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb NP PKS počas jeho realizácie.
- plní ďalšie úlohy na základe pokynov nadriadeného zamestnanca.
Kvalifikačný predpoklad:
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Odborná prax:
- prax 4 roky v oblasti sociálneho začlenenia alebo
- v oblasti legislatívy sociálnych služieb alebo
- v oblasti procesov transformácie sociálnych služieb a prechodu na komunitné služby.
Požiadavky:
Počítačové znalosti: MS Office
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, empatia, vysoká miera flexibility z dôvodu potreby častého cestovania v rámci SR, komunikatívnosť a samostatnosť, vodičský preukaz skupiny B - vítané.
Pravidelné miesto výkonu práce: celé Slovensko
Druh pracovnej činnosti: Dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 28,65 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o odbornej praxi v trvaní 4 rokov.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – podpora expertov so skúsenosťou“.
Termín podávania žiadostí je: od 22.08.2025 do 12.09.2025
Predpokladaný nástup: od 01.10.2025, dohodou
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá (ďalej ako Spolu pre komunity) – aktivita Terénna sociálna práca
Počet obsadzovaných miest: 5
Organizačný útvar: referát terénnej sociálnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky
Dohodnutý druh práce:
Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.
Opis pracovných činností:
Zabezpečuje:
- koordináciu aktivít spojených s výkonom terénnej sociálnej práce,
- potrebnú odbornú podporu a poradenstvo terénnym sociálnym pracovníkom, terénnym pracovníkom a odborným pracovníkom (OP),
- spoluprácu so zapojenými subjektmi na výkone terénnej sociálnej práce a ďalších príbuzných opatrení,
- metodické vedenie TSP,TP a OP,
- sieťovanie aktivít spojených s činnosťou OP,
- kontrolu a hodnotenie výkonu terénnej sociálnej práce a úrovne následných odborných činností v obciach, ktoré sú zahrnuté do NP TSPaKC,
- pravidelný monitoring, metodické usmerňovanie, poradenstvo a hodnotenie práce terénnych sociálnych pracovníkov, terénnych pracovníkov a odborných pracovníkov so zameraním na odbornosť vykonávaných činností, správnosť a primeranosť postupov,
- zaškolenie nových terénnych sociálnych pracovníkov, terénnych pracovníkov a odborných pracovníkov,
- komunikáciu s relevantnými organizáciami na regionálnej úrovni v oblasti sociálnej inklúzie,
- komunikáciu a spoluprácu s obcami/MVO s cieľom zabezpečiť plynulý a štandardný výkon terénnej sociálnej práce a následných odborných činností.
Vykonáva:
- ďalšie odborné činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie,
- v zmysle svojho pracovného zaradenia je povinný dodržiavať a plniť úlohy, ktoré mu vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
- zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa vedomosti, ktoré je povinný uplatňovať v praxi,
- je povinný dodržiavať predpisy, týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,
- plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.
Pravidelné miesto výkonu:
Okres: Bratislava I-V, Senec, Trnava
Okres: Rimavská Sobota, Revúca, Poltár
Okres: Zvolen, Žiar nad Hronom, Banská Bystrica, Brezno, Žilina
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: II. stupeň VŠ
Študijný odbor: preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, pedagogika a iné humanitné a sociálne vedy
Odborná prax:
- minimálne 2 roky odbornej praxe v sociálnej oblasti
- minimálne 2 roky skúsenosti s vedením ľudí, pracovného tímu
Požiadavky
Počítačové znalosti: pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Ďalšie požiadavky:
- ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia;
- vodičský preukaz: skupina B - vítané
- orientácia v problematike sociálneho vylúčenia a chudoby výhodou;
- komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme;
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
- precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok;
Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Od 2000 €
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list s uvedením preferencie cieľovej skupiny (ĽBD alebo MRK),
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita Terénna sociálna práca“. Uviesť preferovaný okres pre oblasť výkonu práce.
Termín podávania žiadostí je od 22.8. do 5.9.2025
Predpokladaný nástup od 1.10.2025, príp. dohodou
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá do 30.9.2026, s možnosťou predĺženia
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály MBA
Telefón: +421 22 0462 105
E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: Asistent riaditeľa odboru
Počet obsadzovaných miest: 1
Organizačný útvar: odbor podpory a inovácií sociálnej ekonomiky/sekcia sociálnej ekonomiky
Dohodnutý druh práce: Poskytovanie technickej asistencie pri príprave a realizácii projektov financovaných z verejných zdrojov a zo štrukturálnych nástrojov Európskej únie vrátane ich monitorovania a vyhodnocovania.
Opis pracovných činností:
Zabezpečuje:
-samostatne zabezpečuje agendu podľa potrieb na danom odbore,
- evidenciu pošty, distribúciu pošty, evidenciu dochádzky zamestnancov odboru,
- komunikáciu medzi realizačným tímom a osobami cieľovej skupiny a pod.. a vykonáva ďalšie podporné činnosti v rámci odboru,
- administratívne činnosti smerujúce od projektového tímu k odboru,
- administratívne činnosti vo väzbe na útvary MPSVR a projektových partnerov,
- je súčinná pri spracovávaní dokumentov o pracovných cestách za jednotlivých zamestnancov na odbore.
Vykonáva:
- samostatne vykonáva rôznorodé odborné i pomocné práce alebo ucelené práce,
- vedie záznamy porád na danom odbore,
- vyhotovuje všetky interné dokumenty týkajúce sa materiálno-technického zabezpečenia činností odboru,
- pomocné administratívne práce súvisiace s výkonom implementácie projektu,
- zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa vedomosti, ktoré je povinná uplatňovať v praxi,
- v zmysle svojho pracovného zaradenia je povinná dodržiavať a plniť úlohy, ktoré jej vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
- je povinná dodržiavať predpisy, týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,
- plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.
Pravidelné miesto: MPSVR SR - Bratislava
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: úplné stredné vzdelanie
Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa
Študijný odbor: nevyžaduje sa
Odborná prax: ukončené úplné stredoškolské vzdelanie
Požiadavky
Jazykové znalosti: znalosť cudzieho jazyka výhodou
Počítačové znalosti: pokročilé znalosti a skúsenosti s prácou v prostredí MS Office a pokročilý používateľ internetu
Ďalšie požiadavky:
- vodičský preukaz skupiny B – výhodou,
- organizačné schopnosti, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty.
Plat: platová trieda 05 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore.
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície:“ Asistentka riaditeľa odboru .“
Termín podávania žiadostí je od 26.8.2025 do 05.09.2025
Predpokladaný nástup od 01.10.2025
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá - do 01.10.2026, s možnosťou predĺženia.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková
Telefón: +421 22 0462 121
E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje podľa zákona
č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov výberové konanie na obsadenie funkcie: riaditeľ odboru podpory a inovácií sociálnej ekonomiky
Počet obsadzovaných miest: 1
Organizačný útvar: odbor podpory a inovácií sociálnej ekonomiky/sekcia sociálnej ekonomiky
Dohodnutý druh práce: Koordinovanie požiadaviek a činností jednotlivých útvarov a odborov, spracovanie koncepčných a strategických materiálov pre jednotlivé oddelenia a zabezpečenie ich plnenia.
Opis pracovných činností:
- úzko spolupracuje s odborom koordinácie sociálnej ekonomiky MPSVR SR ako vecným garantom NP ISE II na zosúladení implementácie NP ISE II s požiadavkami a potrebami verejnej politiky, legislatívy a akčného plánu SR pre sociálnu ekonomiku,
- nastavuje efektívny systém zdieľania a manažmentu informácií a ich prenos v reálnom čase smerom do RC SE, na OSE MPSVR SR a k ostatným aktérom sociálnej ekonomiky,
- v spolupráci so Senior špecialistami SE a projektovým manažérom NP ISE II prehodnocuje systém zdieľania a manažmentu informácií a navrhuje opatrenia na zlepšenie,
- zabezpečuje komunikáciu a plynulú spoluprácu s partnermi projektu, participuje na vypracovaní plánu implementácie aktivít partnerov a monitoruje realizáciu aktivít a výstupov,
- zastrešuje manažment odborných otázok a odpovedí, konzultuje ich s vecným garantom projektu (OSE MPSVR SR), zabezpečuje finalizáciu a aktuálnosť odborných stanovísk,
- zúčastňuje sa pracovných stretnutí s partnermi projektu, vyhotovuje zápisnice a zabezpečuje včasný prenos informácií do projektu,
- spracováva odborné vstupy do prípravy a aktualizácie plánu podpory rozvoja sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania v kontexte NP ISE II (plán implementácie),
- pripravuje odborné podklady pre mediálne výstupy a aktualizáciu informácií na webovom sídle SE a sociálnych sieťach,
- vykonáva analytické, syntetické, metodické, konzultačné a iné odborné práce a postupy,
- na základe poverenia nadriadeného pracovníka sa zúčastňuje na pracovných stretnutiach nevyhnutných pre výkon svojej činnosti,
- zúčastňuje sa na odborných podujatiach, vzdelávacích aktivitách, študuje odborné materiály pre potreby praxe,
- vykonáva ďalšie súvisiace činnosti, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie a podľa pokynov priameho nadriadeného zamestnanca (projektový manažér).
Participuje na:
- v spolupráci so Senior špecialistom SE pre rozvoj poradenskej infraštruktúry navrhuje opatrenia na zlepšenie informačných a konzultačných služieb RC SE na základe podnetov OSE MPSVR SR ako vecného garanta projektu,
- spolupracuje so Senior špecialistami SE v Centre znalostí a s Odborom sociálnej ekonomiky MPSVR SR na špecifikácii analytických, metodických a výskumných zadaní pre odborný tím Centra znalostí,
- v spolupráci so Senior špecialistom SE pre poradenskú infraštruktúru RC SE zabezpečuje prenos podnetov z aplikačnej praxe a požiadaviek na vzdelávanie a odbornú podporu do Centra znalostí,
- spolupracuje na tvorbe a aktualizácii metodík implementácie odborných aktivít NP ISE II na úrovni RC SE a Centra znalostí
- plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
Pravidelné miesto výkonu: MPSVR SR – Špitálska 4-6-8, Bratislava
Kvalifikačný predpoklad: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa;
Ďalšie požadované predpoklady, schopnosti a osobnostné predpoklady:
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- bezúhonnosť,
- adaptabilita a flexibilita,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- rozhodovacia schopnosť,
- komunikačné zručnosti,
- analytické, koncepčné a strategické myslenie,
- riadiace schopnosti.
Odborná prax:
- minimálne 2 ročná prax v riadiacej funkcii,
- prax v oblasti projektového riadenia (vítané).
Iné kritériá a požiadavky: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint (vítané)
Plat: platová trieda 10 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Trvanie pracovného pomeru: na dobu neurčitú
Požadované doklady a prílohy:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- písomné čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
- písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v dokladoch,
- písomné čestné vyhlásenie o požadovanej odbornej praxi.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Výberové konanie na obsadenie pozície: „riaditeľ odboru podpory a inovácií sociálnej ekonomiky“.
Termín podávania žiadostí je od 27.8. do 3.9.2025
Predpokladaný nástup od 1.10.2025
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková
Telefón: 02/2046 2121
E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk
Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov, ktorým sa obsadzovalo pracovné miesto: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre supervíziu“ v národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb v organizačnom útvare: odbor sociálnych služieb.
Služobný úrad evidoval 3 uchádzačov.
Výber uchádzačov sa realizoval kvalifikovaným posúdením životopisov zo dňa 25.8.2025.
Uchádzačky boli úspešné v poradí:
- Mgr. Dušana Barčíková,
- PhDr. Elena Lacko Martinovičová,
- Mgr. Denisa Grúberová.
Všetky uchádzačky boli písomne vyrozumené o výsledku.
Oznamujeme výsledok pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovalo pracovné miesto: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita KC/NDC/NSSDR v organizačnom útvare: referát komunitnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov).
Služobný úrad evidoval 2 uchádzačov, ktorí vyhoveli stanoveným kritériám a boli pozvaní na pracovný pohovor, ktorý sa realizoval dňa 25.8.2025.
V pracovnom pohovore bola úspešná PhDr. Jana Fusková. Uchádzačka bola o výsledku písomne vyrozumená.