Hlavné menu

Voľné pracovné miesta

Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta , ktoré obsadzujeme výberovým konaním .
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .

Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním

a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).

V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.

 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu na obsadenie pracovnej pozície: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – podpora expertov so skúsenosťou“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb.

Organizačný útvar: odbor sociálnych služieb, sekcia sociálnej a rodinnej politiky

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorba stanovísk prepojených na politiku v oblasti sociálneho začlenenia alebo pre špecifické témy v oblasti sociálneho začlenenia,
  • tvorba analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
  • aktívna participácia na odbornej príprave expertov so skúsenosťou
  • zabezpečenie podpory pre expertov so skúsenosťou s rôznymi formami zdravotného znevýhodnenia počas trvania odbornej prípravy
  • podpora expertov so skúsenosťou pri hodnotení v zariadeniach sociálnych služieb
  • ďalšie súvisiace činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb NP PKS počas jeho realizácie.
  • plní ďalšie úlohy na základe pokynov nadriadeného zamestnanca.

 

Kvalifikačný predpoklad: 

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Odborná prax:

  • prax 4 roky v oblasti sociálneho začlenenia alebo
  • v oblasti legislatívy sociálnych služieb alebo
  • v oblasti procesov transformácie sociálnych služieb a prechodu na komunitné služby.

Požiadavky:

Počítačové znalosti: MS Office

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, empatia, vysoká miera flexibility z dôvodu potreby častého cestovania v rámci SR, komunikatívnosť a samostatnosť, vodičský preukaz skupiny B - vítané.

Pravidelné miesto výkonu práce: celé Slovensko

Druh pracovnej činnosti: Dohoda o vykonaní práce           

Mzdové ohodnotenie:  28,65 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o odbornej praxi v trvaní 4 rokov.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – podpora expertov so skúsenosťou“.

Termín podávania žiadostí je: od 22.08.2025 do 12.09.2025

Predpokladaný nástup: od 01.10.2025, dohodou

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá (ďalej ako Spolu pre komunity) – aktivita Terénna sociálna práca

 

Počet obsadzovaných miest: 5

Organizačný útvar: referát terénnej sociálnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky

Dohodnutý druh práce:

Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.

Opis pracovných činností:

Zabezpečuje:

  • koordináciu aktivít spojených s výkonom terénnej sociálnej práce,
  • potrebnú odbornú podporu a poradenstvo terénnym sociálnym pracovníkom, terénnym pracovníkom a odborným pracovníkom (OP),
  • spoluprácu so zapojenými subjektmi na výkone terénnej sociálnej práce a ďalších príbuzných opatrení,
  • metodické vedenie TSP,TP a OP,
  • sieťovanie aktivít spojených s činnosťou OP,
  • kontrolu a hodnotenie výkonu terénnej sociálnej práce a úrovne následných odborných činností v obciach, ktoré sú zahrnuté do NP TSPaKC,
  • pravidelný monitoring, metodické usmerňovanie, poradenstvo a hodnotenie práce terénnych sociálnych pracovníkov, terénnych pracovníkov a odborných pracovníkov so zameraním na odbornosť vykonávaných činností, správnosť a primeranosť postupov,
  • zaškolenie nových terénnych sociálnych pracovníkov, terénnych pracovníkov a odborných pracovníkov,
  • komunikáciu s relevantnými organizáciami na regionálnej úrovni v oblasti sociálnej inklúzie, 
  • komunikáciu a spoluprácu s obcami/MVO s cieľom zabezpečiť plynulý a štandardný výkon terénnej sociálnej práce a následných odborných činností.

Vykonáva:

  • ďalšie odborné činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie,
  • v zmysle svojho pracovného zaradenia je povinný dodržiavať a plniť úlohy, ktoré mu vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
  • zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa  vedomosti, ktoré je povinný uplatňovať v praxi,
  • je povinný dodržiavať predpisy, týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,
  • plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.

 

Pravidelné miesto výkonu:

Okres: Bratislava I-V, Senec, Trnava

Okres: Rimavská Sobota, Revúca, Poltár

Okres: Zvolen, Žiar nad Hronom, Banská Bystrica, Brezno, Žilina

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: II. stupeň VŠ

Študijný odbor: preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, pedagogika a iné humanitné a sociálne vedy

Odborná prax:

  • minimálne 2 roky odbornej praxe v sociálnej oblasti
  • minimálne 2 roky skúsenosti s vedením ľudí, pracovného tímu

Požiadavky

Počítačové znalosti: pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office

Ďalšie požiadavky:

  • ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia;
  • vodičský preukaz: skupina B - vítané
  • orientácia v problematike sociálneho vylúčenia a chudoby výhodou;
  • komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme;
  • samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
  • precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok;

 

Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Od 2000 €

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • motivačný list s uvedením preferencie cieľovej skupiny (ĽBD alebo MRK),
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita Terénna sociálna práca“. Uviesť preferovaný okres pre oblasť výkonu práce.

Termín podávania žiadostí je od 22.8.  do 5.9.2025   

Predpokladaný nástup od 1.10.2025, príp. dohodou

Trvanie pracovného pomeru: doba určitá do 30.9.2026, s možnosťou predĺženia

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály MBA

Telefón: +421 22 0462 105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

 

 

 

 

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: Asistent riaditeľa odboru

 

Počet obsadzovaných miest: 1

Organizačný útvar: odbor podpory a inovácií sociálnej ekonomiky/sekcia sociálnej ekonomiky

Dohodnutý druh práce: Poskytovanie technickej asistencie pri príprave a realizácii projektov financovaných z verejných zdrojov a zo štrukturálnych nástrojov Európskej únie vrátane ich monitorovania a vyhodnocovania.

Opis pracovných činností:

Zabezpečuje:  

 -samostatne zabezpečuje agendu podľa potrieb na danom odbore,    

- evidenciu pošty, distribúciu pošty, evidenciu dochádzky zamestnancov odboru,                                                                        

- komunikáciu medzi realizačným tímom a osobami cieľovej skupiny a pod.. a vykonáva ďalšie podporné činnosti v rámci odboru,

- administratívne činnosti smerujúce od projektového tímu k odboru,

- administratívne činnosti vo väzbe na útvary MPSVR a projektových partnerov,

- je súčinná pri spracovávaní dokumentov o pracovných cestách za jednotlivých zamestnancov na odbore.

Vykonáva:

- samostatne vykonáva rôznorodé odborné i pomocné práce alebo ucelené práce,

- vedie záznamy porád na danom odbore,

- vyhotovuje všetky interné dokumenty týkajúce sa materiálno-technického zabezpečenia činností odboru, 

- pomocné administratívne práce súvisiace s výkonom implementácie projektu,

- zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa vedomosti, ktoré je povinná uplatňovať v praxi,

- v zmysle svojho pracovného zaradenia je povinná dodržiavať a plniť úlohy, ktoré jej vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,

- je povinná dodržiavať predpisy, týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,

- plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.

 

Pravidelné miesto: MPSVR SR - Bratislava

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: úplné stredné vzdelanie

Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa

Študijný odbor: nevyžaduje sa

Odborná prax: ukončené úplné stredoškolské vzdelanie                       

Požiadavky

Jazykové znalosti: znalosť cudzieho jazyka výhodou

Počítačové znalosti: pokročilé znalosti a skúsenosti s prácou v prostredí MS Office a pokročilý používateľ internetu

Ďalšie požiadavky:

  • vodičský preukaz skupiny B – výhodou,
  • organizačné schopnosti, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty.

 

Plat: platová trieda 05 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore.

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície:“ Asistentka riaditeľa odboru .“

Termín podávania žiadostí je od 26.8.2025 do 05.09.2025

Predpokladaný nástup od 01.10.2025

Trvanie pracovného pomeru: doba určitá - do 01.10.2026, s možnosťou predĺženia.

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková

Telefón: +421 22 0462 121

E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk

 

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje podľa zákona
č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov výberové konanie na obsadenie funkcie: riaditeľ odboru podpory a inovácií sociálnej ekonomiky

 

Počet obsadzovaných miest: 1

Organizačný útvar: odbor podpory a inovácií sociálnej ekonomiky/sekcia sociálnej ekonomiky

Dohodnutý druh práce: Koordinovanie požiadaviek a činností jednotlivých útvarov a odborov, spracovanie koncepčných a strategických materiálov pre jednotlivé oddelenia a zabezpečenie ich plnenia.

Opis pracovných činností:

  • úzko spolupracuje s odborom koordinácie sociálnej ekonomiky MPSVR SR ako vecným garantom NP ISE II na zosúladení implementácie NP ISE II s požiadavkami a potrebami verejnej politiky, legislatívy a akčného plánu SR pre sociálnu ekonomiku,
  • nastavuje efektívny systém zdieľania a manažmentu informácií a ich prenos v reálnom čase smerom do RC SE, na OSE MPSVR SR a k ostatným aktérom sociálnej ekonomiky,
  • v spolupráci so Senior špecialistami SE a projektovým manažérom NP ISE II prehodnocuje systém zdieľania a manažmentu informácií a navrhuje opatrenia na zlepšenie,
  • zabezpečuje komunikáciu a plynulú spoluprácu s partnermi projektu, participuje na vypracovaní plánu implementácie aktivít partnerov a monitoruje realizáciu aktivít a výstupov,
  • zastrešuje manažment odborných otázok a odpovedí, konzultuje ich s vecným garantom projektu (OSE MPSVR SR), zabezpečuje finalizáciu a aktuálnosť odborných stanovísk,
  • zúčastňuje sa pracovných stretnutí s partnermi projektu, vyhotovuje zápisnice a zabezpečuje včasný prenos informácií do projektu, 
  • spracováva odborné vstupy do prípravy a aktualizácie plánu podpory rozvoja sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania v kontexte NP ISE II (plán implementácie),
  • pripravuje  odborné podklady pre mediálne výstupy a aktualizáciu informácií na webovom sídle SE a sociálnych sieťach,
  • vykonáva analytické, syntetické, metodické, konzultačné a iné odborné práce a postupy,
  • na základe poverenia nadriadeného pracovníka sa zúčastňuje na pracovných stretnutiach nevyhnutných pre výkon svojej činnosti,
  • zúčastňuje sa na odborných podujatiach, vzdelávacích aktivitách, študuje odborné materiály pre potreby praxe,
  • vykonáva ďalšie súvisiace činnosti, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie a podľa pokynov priameho nadriadeného zamestnanca (projektový manažér).

Participuje na:

  • v spolupráci so Senior špecialistom SE pre rozvoj poradenskej infraštruktúry navrhuje opatrenia na zlepšenie informačných a konzultačných služieb RC SE na základe podnetov OSE MPSVR SR ako vecného garanta projektu,
  • spolupracuje so Senior špecialistami SE v Centre znalostí a s Odborom sociálnej ekonomiky MPSVR SR na špecifikácii analytických, metodických a výskumných zadaní pre odborný tím Centra znalostí,
  • v spolupráci so Senior špecialistom SE pre poradenskú infraštruktúru RC SE zabezpečuje prenos podnetov z aplikačnej praxe a požiadaviek na vzdelávanie a odbornú podporu do Centra znalostí,
  • spolupracuje na tvorbe a aktualizácii metodík implementácie odborných aktivít NP ISE II na úrovni RC SE a Centra znalostí
  • plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.

 

Pravidelné miesto výkonu: MPSVR SR – Špitálska 4-6-8, Bratislava

Kvalifikačný predpoklad: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa;

Ďalšie požadované predpoklady, schopnosti  a osobnostné predpoklady:

  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
  • bezúhonnosť,
  • adaptabilita a flexibilita,
  • schopnosť pracovať pod tlakom,
  • rozhodovacia schopnosť,
  • komunikačné zručnosti,
  • analytické, koncepčné a strategické myslenie,
  • riadiace schopnosti.

 

Odborná prax:

  • minimálne 2 ročná prax v riadiacej funkcii,
  • prax v oblasti projektového riadenia (vítané).

Iné kritériá a požiadavky: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint (vítané)

Plat: platová trieda 10 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení  niektorých zákonov.

Trvanie pracovného pomeru: na dobu neurčitú

Požadované doklady a prílohy:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • písomné čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v dokladoch,
  • písomné čestné vyhlásenie o požadovanej odbornej praxi.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Výberové konanie na obsadenie pozície: „riaditeľ odboru podpory a inovácií sociálnej ekonomiky“.

Termín podávania žiadostí je od 27.8. do 3.9.2025

Predpokladaný nástup od 1.10.2025

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková

Telefón: 02/2046 2121

E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk

 

Oznámenie výsledku kvalifikovaného posúdenia životopisov, ktorým sa obsadzovalo pracovné miesto: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia - pre supervíziu“ v národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb v organizačnom útvare: odbor sociálnych služieb.

Služobný úrad evidoval 3 uchádzačov.

Výber uchádzačov sa realizoval kvalifikovaným posúdením životopisov zo dňa 25.8.2025.

Uchádzačky boli úspešné v poradí:

  1. Mgr. Dušana Barčíková,
  2. PhDr. Elena Lacko Martinovičová,
  3. Mgr. Denisa Grúberová.

 Všetky uchádzačky boli písomne vyrozumené o výsledku.

Oznamujeme výsledok pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovalo pracovné miesto: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita KC/NDC/NSSDR v organizačnom útvare: referát komunitnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov).

Služobný úrad evidoval 2 uchádzačov,  ktorí vyhoveli stanoveným kritériám a boli pozvaní na pracovný pohovor,  ktorý sa realizoval dňa 25.8.2025.

V pracovnom pohovore bola úspešná PhDr. Jana Fusková. Uchádzačka bola o výsledku písomne vyrozumená.

 
 

Partners

ESF Portál voľných pracovných miest Stránky rodovej rovnosti, rovnosti príležitosti a postavenie žien logo skrátená práca EURES odkaz na www.detstvobeznasilia.gov.sk