Hlavné menu

Voľné pracovné miesta

Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta , ktoré obsadzujeme výberovým konaním .
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .

Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním

a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).

V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s aplikáciou a interpretáciou Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím v kontexte kompenzácií ŤZP,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti zákona o peňažných príspevkoch na kompenzáciu ŤZP a/alebo legislatívy súvisiacej s reformou posudkovej činnosti, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - expert/ka na tvorbu témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s aplikáciou a interpretáciou Dohovoru o právach dieťaťa v kontexte sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti zákona o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kurately a jeho vykonávacej vyhlášky, ako aj súvisiacej legislatívy z rezortov spravodlivosti, školstva a zdravotníctva, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - expert/ka na tvorbu témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálne služby, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná odborná prax v oblastiach aplikácie Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím, zákona o sociálnych službách, súvisiacej zdravotníckej legislatívy, reformy posudkovej činnosti a financovania sociálnych služieb. 
  • za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – expert/ka na tvorbu témy: Sociálne služby, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 3: Efektívna komunikácia

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť so špecifickou komunikáciou s deťmi s ohľadom na ich vek, prostredie a rizikové situácie (zanedbávanie, týranie, zneužívanie), ako aj s komunikáciou s oznamovateľmi podnetov,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 3: Efektívna komunikácia“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálne služby, Modul 3: Efektívna komunikácia

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s odbornou komunikáciou v sociálnych službách – s prijímateľmi a ich rodinami, poskytovateľmi, vedením a personálom,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Sociálne služby, Modul 3: Efektívna komunikácia“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 3.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 3: Efektívna komunikácia

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná odborná skúsenosť s komunikáciou s osobami so zdravotným znevýhodnením a/alebo ich rodinami,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 3: Efektívna komunikácia“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Administratíva a administratívne postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s administratívnymi postupmi vo verejnej správe alebo v sociálnych veciach, najmä v oblasti vedenia spisovej dokumentácie, spracovania protokolov a úradných záznamov,
  • za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - pre experta/ku na tvorbu Témy: Administratíva a administratívne postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Počítačové zručnosti a práca s dátami, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s prácou s počítačovými aplikáciami (najmä Word, Excel) a informačnými systémami (napr. DMS, RSD, IS SOS), ako aj s efektívnym vyhľadávaním informácií v otvorených zdrojoch a využívaním umelej inteligencie,
  • odborná činnosť v oblasti základnej analýzy dát a spracovania informácií, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu pre experta/ku na tvorbu Témy: Počítačové zručnosti a práca s dátami, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Špecifické typy dozorov, Modul 7: Špecifické dozory

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s odbornou činnosťou v rizikových prostrediach (napr. vylúčené komunity, prípady podozrenia na týranie alebo zanedbávanie),
  • za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Špecifické typy dozorov, Modul 7: Špecifické dozory“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Dozory s užívateľským prvkom, Modulu 7: Špecifické dozory

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s využitím životnej skúsenosti ako formy expertízy a/alebo so znalosťou princípov dozoru s užívateľským prvkom vrátane inštitútu prizvanej osoby a ľudsko-právnych súvislostí,
  • odborná činnosť v oblasti analýzy, hodnotenia a implementácie participatívnych               a užívateľsky orientovaných prístupov v sociálnej alebo príbuznej oblasti, za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - pre experta/ku na tvorbu Témy: Dozory s užívateľským prvkom, Modulu 7: Špecifické dozory.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu na obsadenie pracovnej pozície: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – podpora expertov so skúsenosťou“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb

Organizačný útvar: odbor sociálnych služieb

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • podporná účasť na odbornej príprave expertov so skúsenosťou
  • zabezpečenie odbornej podpory pre expertov so skúsenosťou s rôznymi formami zdravotného znevýhodnenia počas trvania ich odbornej prípravy
  • účasť a podpora expertov so skúsenosťou počas hodnotenia v zariadeniach sociálnych služieb
  • tvorba stanovísk prepojených na politiku v oblasti sociálneho začlenenia alebo pre špecifické témy v oblasti sociálneho začlenenia,
  • tvorba analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
  • ďalšie súvisiace činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb NP PKS počas jeho realizácie.

Pozn.: Expert so skúsenosťou je osoba, ktorá má vlastnú jedinečnú skúsenosť s nepriaznivou sociálnou situáciou v zmysle zákona o sociálnych službách, napr. so životom s rôznymi formami zdravotného postihnutia.

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Odborná prax:

  • prax 4 roky v oblasti sociálneho začlenenia alebo
  • v oblasti legislatívy sociálnych služieb alebo
  • v oblasti procesov transformácie sociálnych služieb a prechodu na komunitné služby.

Požiadavky

Počítačové znalosti: MS Office

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, empatia, vysoká miera flexibility z dôvodu potreby častého cestovania v rámci SR, komunikatívnosť a samostatnosť, vodičský preukaz skupiny B - vítané

Pravidelné miesto výkonu práce:

  • MPSVR SR, Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava
  • Z domu

Práca vyžaduje časté cestovanie v rámci celej SR. Pracovné cesty sú zvyčajne v trvaní 2 – 3 noci, výdavky na pracovnú cestu sú hradené v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.

Druh pracovnej činnosti: Dohoda o vykonaní práce       

Mzdové ohodnotenie:  28,65 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis s informáciami relevantnými k hlavným činnostiam,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – podpora expertov so skúsenosťou“

Termín podávania žiadostí je: od 25.11.2025 do 09.01.2026

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu na obsadenie pracovnej pozície: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – pre digitálnu prístupnosť“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb

Organizačný útvar: odbor sociálnych služieb

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosti:

  • Odborná podpora pri príprave a finalizácii materiálov v oblasti sociálnych služieb v súlade s Európskym aktom o prístupnosti
  • Spolupráca s odbornými organizáciami a pri príprave výstupov, ktoré budú dostupné širokej verejnosti vrátane osôb so zrakovým postihnutím
  • tvorba stanovísk prepojených na politiku v oblasti sociálneho začlenenia alebo pre špecifické témy v oblasti sociálneho začlenenia,
  • tvorba analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
  • ďalšie súvisiace činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb NP PKS počas jeho realizácie.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Odborná prax:

  • prax 4 roky v oblasti sociálneho začlenenia alebo
  • v oblasti legislatívy sociálnych služieb alebo
  • v oblasti procesov transformácie sociálnych služieb a prechodu na komunitné služby
  • prax min. 1 rok v oblasti prípravy a tvorby materiálov dostupných pre osoby so zrakovým postihnutím a
  • v oblasti legislatívy k prístupnosti dokumentov.

Požiadavky

Počítačové znalosti: MS Office, čítač obrazovky NVDA, JAWS, Microsoft Narrator, alebo iné.

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, komunikatívnosť a samostatnosť.

 

Pravidelné miesto výkonu práce:

  • MPSVR SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava
  • Z domu

Druh pracovnej činnosti: Dohoda o vykonaní práce      

Mzdové ohodnotenie:  28,65 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe,
  • profesijný štruktúrovaný životopis s informáciami relevantnými k hlavným činnostiam,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – pre digitálnu prístupnosť“

Termín podávania žiadostí je: od 28.11.2025 do 10.12.2025

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá (ďalej ako Spolu pre komunity) – aktivita Terénna sociálna práca

Počet obsadzovaných miest: 2

Organizačný útvar: referát terénnej sociálnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky

Dohodnutý druh práce:

Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.

Opis pracovných činností:

Zabezpečuje:

  • koordináciu aktivít spojených s výkonom terénnej sociálnej práce,
  • potrebnú odbornú podporu a poradenstvo terénnym sociálnym pracovníkom, terénnym pracovníkom a odborným pracovníkom (OP),
  • spoluprácu so zapojenými subjektmi na výkone terénnej sociálnej práce a ďalších príbuzných opatrení,
  • metodické vedenie TSP,TP a OP,
  • sieťovanie aktivít spojených s činnosťou OP,
  • kontrolu a hodnotenie výkonu terénnej sociálnej práce a úrovne následných odborných činností v obciach, ktoré sú zahrnuté do NP TSPaKC,
  • pravidelný monitoring, metodické usmerňovanie, poradenstvo a hodnotenie práce terénnych sociálnych pracovníkov, terénnych pracovníkov a odborných pracovníkov so zameraním na odbornosť vykonávaných činností, správnosť a primeranosť postupov,
  • zaškolenie nových terénnych sociálnych pracovníkov, terénnych pracovníkov a odborných pracovníkov,
  • komunikáciu s relevantnými organizáciami na regionálnej úrovni v oblasti sociálnej inklúzie, 
  • komunikáciu a spoluprácu s obcami/MVO s cieľom zabezpečiť plynulý a štandardný výkon terénnej sociálnej práce a následných odborných činností.

 

Vykonáva:

  • ďalšie odborné činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie,
  • v zmysle svojho pracovného zaradenia je povinný dodržiavať a plniť úlohy, ktoré mu vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
  • zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa  vedomosti, ktoré je povinný uplatňovať v praxi,
  • je povinný dodržiavať predpisy, týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,
  • plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.

 

Pravidelné miesto výkonu:

Okres: Zvolen, Žiar nad Hronom, Banská Bystrica, Brezno, Žilina

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: II. stupeň VŠ

Študijný odbor: preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, pedagogika a iné humanitné a sociálne vedy

Odborná prax:

  • minimálne 2 roky odbornej praxe v sociálnej oblasti,
  • minimálne 2 roky skúsenosti s vedením ľudí, pracovného tímu

Požiadavky

Počítačové znalosti: pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office

Ďalšie požiadavky:

  • ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia;
  • vodičský preukaz: skupina B - vítané
  • orientácia v problematike sociálneho vylúčenia a chudoby výhodou;
  • komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme;
  • samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
  • precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok;

Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Od 2000 

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • motivačný list s uvedením preferencie cieľovej skupiny (ĽBD alebo MRK),
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita Terénna sociálna práca“.

Termín podávania žiadostí je od 1.12.2025 do 12.12.2025   

Predpokladaný nástup od 1.2.2026, príp. dohodou

Trvanie pracovného pomeru: doba určitá do 31.1.2027, s možnosťou predĺženia

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 22 0462 105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

 
 

Partners

ESF Portál voľných pracovných miest Stránky rodovej rovnosti, rovnosti príležitosti a postavenie žien logo skrátená práca EURES odkaz na www.detstvobeznasilia.gov.sk