Voľné pracovné miesta
Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta , ktoré obsadzujeme výberovým konaním .
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .
Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním
a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).
V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: odborník SE pre oblasť legislatívy
Počet obsadzovaných miest: 2
Organizačný útvar: sekcia sociálnej ekonomiky, odbor koordinácie sociálnej ekonomiky
Dohodnutý druh práce:
Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných
Opis pracovných činností:
Vykonáva:
- pripravuje podklady a spracováva návrhy konaní v prípadoch, v ktorých je MPSVR SR prvostupňový správny orgán,
- analyzuje legislatívny rámec sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania, spracováva návrhy na jeho úpravu,
- komplexne zastrešuje, realizuje a implementuje problematiku zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch v zmysle analytických, syntetických, metodických, poradenských, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
- podieľa sa na tvorbe jednotnej metodiky posudzovania sociálnych podnikov a žiadostí o priznanie štatútu registrovaného sociálneho podniku (ďalej len "RSP"),
- podieľa sa na metodickom usmerňovaní RC SE, na tvorbe vzorov dokumentov pre potreby Regionálnych centier sociálnej ekonomiky (ďalej len "RC SE") a RSP v súvislosti s implementáciou zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch v kontexte NP ISE II a možností využívania priamej a nepriamej podpory RSP,
- spracováva a aktualizuje odborné stanoviská k otázkam týkajúcim sa implementácie zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch,
- v súvisiacich témach pripravuje osnovy a obsah vzdelávania zamestnancov NP ISE II a odbornej podpory aktérov SE, spracováva vstupy do projektových správ a súhrnnej správy o stave SE/SP za oblasť svojho pôsobenia,
- na základe poverenia sa zúčastňuje na tuzemských a zahraničných pracovných stretnutiach nevyhnutných pre výkon svojej činnosti, zúčastňuje sa na odborných podujatiach, vzdelávacích aktivitách,
- vykonáva ďalšie súvisiace činnosti, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie a podľa pokynov nadriadených zamestnancov
Pravidelné miesto: Špitálska 4,6,8, Bratislava
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: VŠ vzdelanie II. stupňa
Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa
Študijný odbor: nevyžaduje sa
Odborná prax: odborná prax minimálne 2 roky v oblasti sociálna ekonomika, sociálne podnikanie, alebo manažment a podnikanie, alebo právo a legislatíva, alebo ekonomika podniku
Požiadavky
Jazykové znalosti: znalosť cudzieho jazyka výhodou
Počítačové znalosti: pokročilé znalosti a skúsenosti s prácou v prostredí MS Office a pokročilý používateľ internetu
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť riešiť konflikty
Plat: Platová trieda 8. v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore v závislosti od skúseností uchádzača.
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície“: odborník SE pre oblasť legislatívy
Termín podávania žiadostí je: od 01.08.2025 do 12.08.2025
Predpokladaný nástup od: 01.09.2025
Trvanie pracovného pomeru: na 1. rok s možnosťou predĺženia
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: 02/20462105
Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovali 2 voľné pracovné miesta na dohodu o vykonaní práce: – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby nad 65 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach v organizačnom útvare: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach (Dohoda o vykonaní práce).
Osobný úrad evidoval 1 uchádzača, ktorý sa zúčastnil pracovného pohovoru, ktorý sa konal dňa 1.8.2025.
Výberové konanie bolo čiastočne úspešné.
Uchádzač bol o výsledku písomne vyrozumený.
Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovali 2 voľné pracovné miesta na dohodu o vykonaní práce: – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby od 6 do 15 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach“ v organizačnom útvare: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach (Dohoda o vykonaní práce).
Osobný úrad evidoval 2 uchádzačov, ktorí sa zúčastnili pracovného pohovoru, ktorý sa uskutočnil 1.8.2025. Výberové konanie bolo úspešné.
Uchádzači boli o výsledku písomne vyrozumení.
Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovali 2 voľné pracovné miesta na dohodu o vykonaní práce: – „Expert v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby od 15 do 65 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach“ v organizačnom útvare: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach (Dohoda o vykonaní práce).
Osobný úrad evidoval 3 uchádzačov, ktorí sa zúčastnili pracovného pohovoru, ktorý sa uskutočnil 1.8.2025. Výberové konanie bolo úspešné.
Uchádzači boli o výsledku písomne vyrozumení.
Oznámenie výsledku k zverejnenej výzve na obsadenie 1 voľného pracovného miesta na dohodu o vykonaní práce – "Expert/-ka v oblasti sociálneho začlenenia" – externý expert Podaktivity 3.2 Tvorba odporúčaní na právne úpravy v oblasti systému kvality neformálnej starostlivosti o osoby do 6 rokov s ŤZP a jej hodnotenia, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach, v organizačnom útvare oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach.
Osobný úrad neevidoval žiadneho uchádzača. Výberové konanie bolo neúspešné.
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Odborný/a koordinátor/-ka
Počet obsadzovaných miest: 2
Organizačný útvar: referát terénnej sociálnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky
Dohodnutý druh práce: Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.
Opis pracovných činností:
- vykonáva odborné činnosti v projekte v prípravnej aj v realizačnej fáze projektu - metodicky a koordinačne podporuje prácu regionálnych koordinátorov, pravidelne sa s nimi stretáva, rieši spolu s nim komplikovanejšie situácie a výzvy, ktoré prináša výkon terénnej sociálnej práce v obciach
- vykonáva ďalšie odborné činnosti v rámci projektu,
- v zmysle svojho pracovného zaradenia je povinný dodržiavať a plniť úlohy, ktoré mu vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
- zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa vedomosti, ktoré prináša do praxe,
- je povinný dodržiavať predpisy, týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,
- plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca,
- zabezpečuje metodickú podporu kolegom v rámci NP, spolu s regionálnymi koordinátormi hľadá najlepšie možné riešenia administratívnych, odborných, metodických otázok týkajúcich sa výkonu terénnej sociálnej práce ako aj implementácie národného projektu,
- schvaľuje zamestnancov, ktorých zapojený subjekt navrhuje na obsadenie pozícií v rámci NP TSP KC - aktivita TSP,
- schvaľuje oznam o výberovom konaní,
- zabezpečuje spracovanie prípadových štúdií,
- zabezpečuje dohľad nad výkonom terénnej sociálnej práce z hľadiska odbornosti,
- zabezpečuje odborné spracovanie výstupov regionálnych koordinátorov, TSP,TP a OP.
- participuje a spolupracuje pri výkone činností s vecne príslušnými odbormi MPSVR SR najmä pri riešení náročných prípadov klientov a zároveň pri hodnotení výkonu TSP,
- participuje a spolupracuje na riešení náročných prípadov klientov v rámci výkonu TSP,
- participuje a spolupracuje na príprave obsahov pre web stránku,
- participuje a spolupracuje na príprave obsahov vzdelávania,
- participuje a spolupracuje na realizácii vzdelávania a zabezpečení supervízie pracovníkov projektu,
- participuje a spolupracuje pri výbere a zazmluvnení žiadateľov o zapojenie sa do národného projektu a pri výbere a kontrole splnenia kvalifikačných predpokladov zamestnancov zapojených subjektov.
Pravidelné miesto výkonu: Bratislava
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie:
- II. stupeň VŠ
Študijný odbor:
- preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, sociálne služby a poradenstvo, verejná politika, verejná správa, pedagogické zameranie a príbuzné odbory, manažment
Odborná prax:
- 3 rokov preukázateľná prax v sociálnej oblasti, alebo 3 ročná prax s vedením ľudí
Požiadavky
Počítačové znalosti:
- pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Ďalšie požiadavky:
- ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia,
- vodičský preukaz: skupina B – vítané,
- orientácia v téme vylúčených komunít, generačnej chudoby, priama práca s klientom výhodou,
- komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme,
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty,
- precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok.
Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Od: 2 300 €
Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore v závislosti od skúseností uchádzača.
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- motivačný list,
- profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte Europass,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe 3 roky v sociálnej oblasti, alebo 3 ročnej praxe s vedením ľudí.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Pohovor na obsadenie pozície: Odborný/a koordinátor/-ka
Termín podávania žiadostí je od 06.08.2025 do 13.08.2025
Predpokladaný nástup od 01.10.2025
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá – do 30. 09. 2026, s možnosťou predĺženia
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 22 0462 105
E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: vedúci oddelenia autodopravy, odbor správy a prevádzky
Počet obsadzovaných miest: 1
Organizačný útvar: oddelenie autodopravy / odbor správy a prevádzky
Dohodnutý druh práce: Koordinačná činnosť pri zabezpečovaní technického rozvoja a realizácii technicko-prevádzkových činností u zamestnávateľa s rozsiahlym majetkom.
Opis pracovných činností:
- zodpovedá za zabezpečenie efektívneho riadenia a koordináciu prevádzky autodopravy v rámci rezortu,
- zodpovedá za riadenie tímu vodičov, logistiku prepravy osôb a materiálu a plnenia pracovných úloh,
- zodpovedá za údržbu a technický stav vozového parku vrátane zabezpečenia pravidelného servisu, opráv a kontrol technickej spôsobilosti,
- vykonáva plánovanie, organizáciu a riadenie prevádzky autodopravy v súlade s platnými legislatívnymi a internými predpismi,
- vykonáva koordináciu a kontrolu vodičov služobných vozidiel vrátane ich pracovného času a plnenia pracovných úloh,
- vykonáva evidenciu a správu vozového parku, vrátane vedenia dokumentácie o pohybe vozidiel, spotrebe pohonných hmôt a nákladoch na prevádzku,
- zabezpečuje optimálne využívanie služobných vozidiel v súlade s požiadavkami ministerstva,
- vykonáva kontrolu a vyhodnocovanie efektivity autodopravy, návrhy na optimalizáciu a úspory v prevádzke,
- zabezpečuje dodržiavanie pravidiel bezpečnosti cestnej premávky a ochrany zdravia pri práci,
- vykonáva vybavovanie administratívnych a organizačných záležitostí súvisiacich s prevádzkou autodopravy, vrátane uzatvárania zmlúv na údržbu, poistenie a servis vozidiel,
- vykonáva koordinovanie a kontrolu jednotlivých dodávateľov tovarov a služieb,
- vykonáva kontrolu správnosti položiek a fakturovaných súm,
- vykonáva potvrdzovanie dodávateľských faktúr, dodacích listov za prevzatý tovar, zabezpečenie optimálneho využívania motorových vozidiel,
- vykonáva navrhovanie riešení smerujúcich k efektívnemu vynakladaniu nákladov na dopravný park organizácie,
- spolupracuje s ďalšími organizačnými zložkami ministerstva pri zabezpečovaní prepravných potrieb,
- vykonáva kontrolu a riadenie výdavkov oddelenia autodopravy v rámci schváleného rozpočtu,
- vykonáva komplexný dohľad nad prevádzkou parkoviska rezortu, riadi a kontroluje parkovaciu politiku,
- vykonáva implementáciu opatrení na zvyšovanie ekologickej udržateľnosti autodopravy (napr. využívanie ekologických pohonných hmôt, zavádzanie nízko emisných vozidiel),
- dodržiava predpisy o PO a BOZP a právnych predpisov vzťahujúcich sa na vykonanú prácu, zodpovednosť za zverejnený majetok ministerstva,
- plní ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného zamestnanca.
Pravidelné miesto: Špitálska 4,6,8, Bratislava
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa
Osobitný kvalifikačný predpoklad:
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- bezúhonnosť,
- adaptabilita a flexibilita,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- rozhodovacia schopnosť,
- komunikačné zručnosti,
- analytické, koncepčné a strategické myslenie,
- riadiace schopnosti.
Požiadavky
Počítačové znalosti: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint (vítané)
Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov..
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície“: vedúci oddelenia autodopravy
Termín podávania žiadostí je od 8.8.2025 do 15.8.2025
Predpokladaný nástup od 1.10.2025
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková / Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: 02/20462121 / 02/20462105
E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk / denisa.pribulova@employment.gov.sk
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá (ďalej ako Spolu pre komunity) – aktivita KC/NDC/NSSDR
Počet obsadzovaných miest: 1
Organizačný útvar: referát komunitnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce, sekcia sociálnej a rodinnej politiky
Dohodnutý druh práce:
Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.
Opis pracovných činností:
Zabezpečuje:
• organizačné a metodické vedenie zamestnancov na úrovni jednotlivých zapojených subjektov KC/NDC/NSSDR:
• zaškoľovanie zamestnancov KC/NDC/NSSDR do štandardov, metodík a ďalších odborných materiálov, vypracovaných v rámci NP Spolu pre komunity,
• prípravu a vedenie pravidelných odborných a organizačných porád zamestnancov KC/NDC/NSSDR na regionálnej úrovni,
• podporu výmeny informácií a príkladov dobrej praxe medzi KC/NDC/NSSDR,
• zaškoľovanie a poradenstvo zapojeným subjektom do podmienok definovaným v Zmluvách o spolupráci a jej príloh medzi MPSVR SR a zapojeným subjektom,
• spracovanie odborných materiálov pre zapojené subjekty,
• účasť zástupcu MPSVR SR na výberových konaniach, podieľanie sa na kontrole napĺňania výberových kritérií uchádzačmi alebo zamestnancami poskytovateľa a na zaškolení nových zamestnancov zapojených KC/NDC/NSSDR,
• prípravu a vedenie stretnutí, zameraných na rozvoj spolupráce, sieťovanie, koordináciu asistenčných systémov a inštitúcií na regionálnej úrovni, komunikáciu s relevantnými organizáciami a inštitúciami na regionálnej úrovni s cieľom skvalitňovania synergie v rámci sociálneho začlenenia marginalizovaných skupín;
• pravidelné informovanie o dianí v teréne do MPSVR SR a späť písomnou formou,
• prenos informácií od MPSVR SR do terénu a späť,
• kontrolu plnenia podmienok definovaných v Zmluvách o spolupráci medzi MPSVR SR a zapojeným subjektom so zreteľom na odbornosť vykonávania vybraných sociálnych služieb krízovej intervencie,
• tvorba nových systémov a spolupráca pri aktualizácii nastavených systémov - metodického riadenia, koordinácie KC/NDC/NSSDR, štandardov a metodík a i.,
• poskytovanie odborného poradenstva a záväzných odporúčaní pre zapojené KC/NDC/NSSDR pri plánovaní, rozvoji, realizácia evaluácii ich služieb, aktivít a činností,
• spoluprácu na riešení náročných prípadov klientov v KC/NDC/NSSDR,
• spoluprácu pri príprave obsahov na web-stránku,
• spoluprácu na organizovaní vzdelávania,
• tvorbu a spoluprácu pri spracovaní prípadových štúdií, informácií pre pracovníkov zapojených subjektov,
• kontrolu výkonu aktivít a činností KC/NDC/NSSDR z hľadiska odbornosti, primeranosti postupov v práci s cieľovou skupinou,
• pravidelné návštevy lokalít priamo v teréne za účelom získavania relevantných informácii o výkone KC/NDC/NSSDR,
• vykonávanie monitorovacích a analytických činností pre potreby národného projektu,
• Identifikuje nedostatky, vykonáva systematický zber dát a vyhodnocuje údaje v rámci implementácie strategických opatrení na regionálnej úrovni.
Vykonáva:
• ďalšie odborné činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie,
• v zmysle svojho pracovného zaradenia dodržiava a plní úlohy, ktoré vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre Program Slovensko počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení,
• zúčastňuje sa odborných školiacich podujatí a štúdiom odbornej literatúry si dopĺňa vedomosti, ktoré uplatňuje v praxi,
• dodržiava predpisy týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ako aj iné vnútorné usmernenia MPSVR SR,
• plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.
Pravidelné miesto výkonu: oblasť Trnavského kraja
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: II. stupeň VŠ
Študijný odbor: preferujeme: sociálna práca, psychológia, právo, pedagogika a iné humanitné a sociálne vedy
Odborná prax:
- minimálne 2 roky odbornej praxe v sociálnej oblasti a skúsenosť s vedením ľudí
Požiadavky
Počítačové znalosti: pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Ďalšie požiadavky:
- ochota a schopnosť cestovať v rámci príslušných regiónov, ako aj v rámci Slovenska na pravidelné celoslovenské pracovné stretnutia;
- vodičský preukaz: skupina B – vítané;
- orientácia v problematike v komunitnej práci, chudoby a sociálneho vylúčenia výhodou;
- publikačná činnosť v odbornej problematike sociálnych služieb krízovej intervencie na komunitnej úrovni – výhodou;
- komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme;
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty;
- precíznosť, zodpovednosť, orientácia na výsledok.
Plat: platová trieda 8 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Od 1 076 € v závislosti od skúseností uchádzača. Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore.
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe 2 roky,
- vypracovanie písomnej analýzy sociálnej služby KC odborných, iných a ďalších činností KC s návrhom fungovania výkonu sociálnej služby KC do budúcnosti. K uvedenému je potrebné doplniť návrhy inovatívnych foriem metodickej podpory vedenia regionálnych koordinátorov, resp. váš odborný prínos do projektu (Formát max. 2 A4).
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pozície: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita Terénna sociálna práca“.
Termín podávania žiadostí je od 8.8.2025 do 14.8.2025
Predpokladaný nástup od 1.9.2025
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá do 31.8.2026, s možnosťou predĺženia
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 22 0462 105
E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk
Oznámenie výsledku pracovného pohovoru – Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita KC/NDC/NSSDR.
Oznámenie výsledku pracovného pohovoru, ktorým sa obsadzovalo 1 voľné pracovné miesto: Regionálny/a koordinátor/-ka v národnom projekte Terénna sociálna práca a komunitné centrá – aktivita KC/NDC/NSSDR v organizačnom útvare: referát komunitnej práce, odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce / sekcia sociálnej a rodinnej politiky (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov).
Služobný úrad evidoval piatich uchádzačov, ktorí vyhoveli stanoveným kritériám a boli pozvaní na pracovný pohovor, ktorý sa realizoval dňa 30.7.2025.
Výberové konanie bolo neúspešné, nakoľko nebol žiaden uchádzač úspešný v pracovnom pohovore.
Uchádzači boli o výsledku písomne vyrozumení.