Zabezpečenie správy a údržby informačného systému FEAD
Výzva na predkladanie ponúk (zákazka s nízkou hodnotou)
   1. Názov predmetu zákazky:   Zabezpečenie správy a údržby informačného systému FEAD 
Druh zákazky: služby 
CPV: 72267100-0 Údržba programového vybavenia (softvér), 72260000-5 Služby súvisiace 
so    softvérom 
2. Stručný opis zákazky – poskytnutie služieb v oblasti informatiky - Príloha č.1 tejto výzvy
3. Miesto poskytnutia predmetu zákazky: sídlo verejného obstarávateľa
4. Predpokladaná hodnota zákazky : 19.785,- Eur bez DPH
5. Trvanie Rámcovej dohody alebo lehota dodania: RD na dobu určitú od 1.1.2017do 31.12.2020 alebo do vyčerpania PHZ na základe čiastkových objednávok verejného obstarávateľa v súlade s Rámcovou dohodou o poskytovaní správy a údržby informačného systému FEAD, ktorá tvorí prílohu č. 4 tejto výzvy.
   6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:    celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH.  
Návrh na plnenie kritérií –   Príloha č.2 tejto výzvy 
   7. Podmienky účasti:    Uchádzač musí byť oprávnený poskytovať požadovanú službu. Súčasťou jeho  
ponuky  bude kópia výpisu z obchodného registra alebo živnostenského oprávnenia, fotokópia  
preukazujúca  splnenie  požadovanej podmienky  účasti. 
 8. Lehota, spôsob a miesto predkladania ponúk:      
Dátum a čas:09.12. 2016  do 12:00 hod. 
Predkladanie ponúk sa uskutoční prostredníctvom IS EVOSERVIS – viď. príloha č.3 
 9. Ostatné informácie:    
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie 
predmetu zákazky prevyšuje finančný limit určený verejným obstarávateľom pre predmet  
zákazky, alebo neobsahuje všetky podklady uvedené v tejto výzve. 
 10 . Kontaktná osoba:   
Ing. Peter Vozár,  tel:  02/2046 2331, e-mail:    peter.vozar@employment.gov.sk   
v Bratislave dňa 01.12.2016
riaditeľ odboru verejného obstarávania



