Voľné pracovné miesta
Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta, ktoré obsadzujeme výberovým konaním.
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .
Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním
a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).
V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: Špecialista pre vzdelávanie
Počet obsadzovaných miest: 1
Organizačný útvar: oddelenie vzdelávania v rezorte, kancelária generálneho tajomníka služobného úradu
Dohodnutý druh práce:
Koncepčná činnosť zameraná na využívanie finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.
Opis pracovných činností:
- koncepčná činnosť v oblasti vzdelávania;
- zabezpečuje špecializačné vzdelávanie sociálnych pracovníkov v príslušných špecializovaných odboroch sociálnej práce a odborných zamestnancov v príslušných nadstavbových odborných činnostiach podľa zákona č. 219/2014 Z. z.;
- zabezpečuje kompetenčné/odborné vzdelávanie odborných zamestnancov v odvetvovej pôsobnosti rezortu;
- participuje na tvorbe obsahových rámcov kompetenčných/odborných vzdelávacích programov a koordinuje súčinnosť MPSVR SR, Ústredia PSVR, IVPR a iných relevantných inštitúcií pri tvorbe obsahových rámcov vzdelávacích programov;
- komunikuje so štátnymi, samosprávnymi a mimovládnymi organizáciami;
- definuje a posudzuje oprávnenosť cieľových skupín zamestnancov v odvetvovej pôsobnosti rezortu na účasť na vzdelávacích aktivitách;
- definuje podmienky a je súčinný pri výberových konaniach na lektorov vzdelávacích aktivít;
- vedie agendu súvisiacu s realizovanými vzdelávacími aktivitami;
- vyhodnocuje realizované vzdelávacie programy za účelom zvyšovania kvality vzdelávania a aktualizácie obsahového zamerania vzdelávania;
- participuje na príprave a implementácii projektov v oblasti vzdelávania financovaných z európskych zdrojov;
- vykonáva ďalšie činnosti v súlade s pokynmi nadriadeného.
Pravidelné miesto: Bratislava
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa
Študijný odbor: nevyžaduje sa
Odborná prax: v oblasti sociálnych vecí a rodiny alebo verejnej politiky a verejnej správy alebo v oblasti vzdelávania výhodou.
Požiadavky
Jazykové znalosti: ovládanie cudzieho jazyka výhodou.
Počítačové znalosti: vítané: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Access, Outlook Express.
Ďalšie požiadavky: znalosť právnych predpisov v oblasti sociálnych vecí a rodiny.
Plat: Platová trieda 9. v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore.
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície: Špecialista pre vzdelávanie“.
Termín podávania žiadostí je 21.11.2025 do 25.11.2025
Predpokladaný nástup dohodou
Trvanie pracovného pomeru: na dobu určitú - 2 roky
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: 02/20462105
E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť s aplikáciou a interpretáciou Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím v kontexte kompenzácií ŤZP,
- preukázateľná odborná činnosť v oblasti zákona o peňažných príspevkoch na kompenzáciu ŤZP a/alebo legislatívy súvisiacej s reformou posudkovej činnosti, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - expert/ka na tvorbu témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02.2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť s aplikáciou a interpretáciou Dohovoru o právach dieťaťa v kontexte sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately,
- preukázateľná odborná činnosť v oblasti zákona o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kurately a jeho vykonávacej vyhlášky, ako aj súvisiacej legislatívy z rezortov spravodlivosti, školstva a zdravotníctva, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - expert/ka na tvorbu témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02.2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálne služby, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná odborná prax v oblastiach aplikácie Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím, zákona o sociálnych službách, súvisiacej zdravotníckej legislatívy, reformy posudkovej činnosti a financovania sociálnych služieb.
- za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – expert/ka na tvorbu témy: Sociálne služby, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02.2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 3: Efektívna komunikácia
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť so špecifickou komunikáciou s deťmi s ohľadom na ich vek, prostredie a rizikové situácie (zanedbávanie, týranie, zneužívanie), ako aj s komunikáciou s oznamovateľmi podnetov,
- preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 3: Efektívna komunikácia“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálne služby, Modul 3: Efektívna komunikácia
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť s odbornou komunikáciou v sociálnych službách – s prijímateľmi a ich rodinami, poskytovateľmi, vedením a personálom,
- preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Sociálne služby, Modul 3: Efektívna komunikácia“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 3.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 3: Efektívna komunikácia
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná odborná skúsenosť s komunikáciou s osobami so zdravotným znevýhodnením a/alebo ich rodinami,
- preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 3: Efektívna komunikácia“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Administratíva a administratívne postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť s administratívnymi postupmi vo verejnej správe alebo v sociálnych veciach, najmä v oblasti vedenia spisovej dokumentácie, spracovania protokolov a úradných záznamov,
- za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - pre experta/ku na tvorbu Témy: Administratíva a administratívne postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti.“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02.2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Počítačové zručnosti a práca s dátami, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť s prácou s počítačovými aplikáciami (najmä Word, Excel) a informačnými systémami (napr. DMS, RSD, IS SOS), ako aj s efektívnym vyhľadávaním informácií v otvorených zdrojoch a využívaním umelej inteligencie,
- odborná činnosť v oblasti základnej analýzy dát a spracovania informácií, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu pre experta/ku na tvorbu Témy: Počítačové zručnosti a práca s dátami, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti.“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02.2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Špecifické typy dozorov, Modul 7: Špecifické dozory
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 1
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť s odbornou činnosťou v rizikových prostrediach (napr. vylúčené komunity, prípady podozrenia na týranie alebo zanedbávanie),
- za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Špecifické typy dozorov, Modul 7: Špecifické dozory“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02.2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Dozory s užívateľským prvkom, Modulu 7: Špecifické dozory
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 1
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť s využitím životnej skúsenosti ako formy expertízy a/alebo so znalosťou princípov dozoru s užívateľským prvkom vrátane inštitútu prizvanej osoby a ľudsko-právnych súvislostí,
- odborná činnosť v oblasti analýzy, hodnotenia a implementácie participatívnych a užívateľsky orientovaných prístupov v sociálnej alebo príbuznej oblasti, za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - pre experta/ku na tvorbu Témy: Dozory s užívateľským prvkom, Modulu 7: Špecifické dozory.“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02.2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105