Hlavné menu


Voľné pracovné miesta

Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta, ktoré obsadzujeme výberovým konaním.
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .

Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním

a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).

V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.

 

 

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: Špecialista pre vzdelávanie

Počet obsadzovaných miest: 1

Organizačný útvar: oddelenie vzdelávania v rezorte, kancelária generálneho tajomníka služobného úradu

Dohodnutý druh práce:

Koncepčná činnosť zameraná na využívanie finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.

Opis pracovných činností:

  • koncepčná činnosť v oblasti vzdelávania;
  • zabezpečuje špecializačné vzdelávanie sociálnych pracovníkov v príslušných špecializovaných odboroch sociálnej práce a odborných zamestnancov v príslušných nadstavbových odborných činnostiach podľa zákona č. 219/2014 Z. z.;
  • zabezpečuje kompetenčné/odborné vzdelávanie odborných zamestnancov v odvetvovej pôsobnosti rezortu;
  • participuje na tvorbe obsahových rámcov kompetenčných/odborných vzdelávacích programov a koordinuje súčinnosť MPSVR SR, Ústredia PSVR, IVPR a iných relevantných inštitúcií pri tvorbe obsahových rámcov vzdelávacích programov;
  • komunikuje so štátnymi, samosprávnymi a mimovládnymi organizáciami;
  • definuje a posudzuje oprávnenosť cieľových skupín zamestnancov v odvetvovej pôsobnosti rezortu na účasť na vzdelávacích aktivitách;
  • definuje podmienky a je súčinný pri výberových konaniach na lektorov vzdelávacích aktivít;
  • vedie agendu súvisiacu s realizovanými vzdelávacími aktivitami;
  • vyhodnocuje realizované vzdelávacie programy za účelom zvyšovania kvality vzdelávania a aktualizácie obsahového zamerania vzdelávania;
  • participuje na príprave a implementácii projektov v oblasti vzdelávania financovaných z európskych zdrojov;
  • vykonáva ďalšie činnosti v súlade s pokynmi nadriadeného.

 

Pravidelné miesto: Bratislava

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa

Študijný odbor: nevyžaduje sa

Odborná prax: v oblasti sociálnych vecí a rodiny alebo verejnej politiky a verejnej správy alebo v oblasti vzdelávania výhodou.

Požiadavky

Jazykové znalosti: ovládanie cudzieho jazyka výhodou.

Počítačové znalosti: vítané: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Access, Outlook Express.

Ďalšie požiadavky: znalosť právnych predpisov v oblasti sociálnych vecí a rodiny.

 

Plat: Platová trieda 9. v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore.

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície: Špecialista pre vzdelávanie“.

Termín podávania žiadostí je 21.11.2025 do 25.11.2025

Predpokladaný nástup dohodou

Trvanie pracovného pomeru: na dobu určitú - 2 roky

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: 02/20462105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s aplikáciou a interpretáciou Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím v kontexte kompenzácií ŤZP,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti zákona o peňažných príspevkoch na kompenzáciu ŤZP a/alebo legislatívy súvisiacej s reformou posudkovej činnosti, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - expert/ka na tvorbu témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s aplikáciou a interpretáciou Dohovoru o právach dieťaťa v kontexte sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti zákona o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kurately a jeho vykonávacej vyhlášky, ako aj súvisiacej legislatívy z rezortov spravodlivosti, školstva a zdravotníctva, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - expert/ka na tvorbu témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálne služby, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná odborná prax v oblastiach aplikácie Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím, zákona o sociálnych službách, súvisiacej zdravotníckej legislatívy, reformy posudkovej činnosti a financovania sociálnych služieb. 
  • za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – expert/ka na tvorbu témy: Sociálne služby, Modul 2: Aplikácia relevantnej právnej úpravy v inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 3: Efektívna komunikácia

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť so špecifickou komunikáciou s deťmi s ohľadom na ich vek, prostredie a rizikové situácie (zanedbávanie, týranie, zneužívanie), ako aj s komunikáciou s oznamovateľmi podnetov,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela, Modul 3: Efektívna komunikácia“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Sociálne služby, Modul 3: Efektívna komunikácia

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s odbornou komunikáciou v sociálnych službách – s prijímateľmi a ich rodinami, poskytovateľmi, vedením a personálom,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Sociálne služby, Modul 3: Efektívna komunikácia“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 3.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 3: Efektívna komunikácia

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná odborná skúsenosť s komunikáciou s osobami so zdravotným znevýhodnením a/alebo ich rodinami,
  • preukázateľná odborná činnosť v oblasti využívania metód inšpekcie (rozhovor, pozorovanie interakcií a prostredia, štúdium dokumentácie a pod.), za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Kompenzácia ťažkého zdravotného postihnutia, Modul 3: Efektívna komunikácia“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02. 2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Administratíva a administratívne postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s administratívnymi postupmi vo verejnej správe alebo v sociálnych veciach, najmä v oblasti vedenia spisovej dokumentácie, spracovania protokolov a úradných záznamov,
  • za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - pre experta/ku na tvorbu Témy: Administratíva a administratívne postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Počítačové zručnosti a práca s dátami, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s prácou s počítačovými aplikáciami (najmä Word, Excel) a informačnými systémami (napr. DMS, RSD, IS SOS), ako aj s efektívnym vyhľadávaním informácií v otvorených zdrojoch a využívaním umelej inteligencie,
  • odborná činnosť v oblasti základnej analýzy dát a spracovania informácií, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu pre experta/ku na tvorbu Témy: Počítačové zručnosti a práca s dátami, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Špecifické typy dozorov, Modul 7: Špecifické dozory

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s odbornou činnosťou v rizikových prostrediach (napr. vylúčené komunity, prípady podozrenia na týranie alebo zanedbávanie),
  • za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu – pre experta/ku na tvorbu Témy: Špecifické typy dozorov, Modul 7: Špecifické dozory“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Dozory s užívateľským prvkom, Modulu 7: Špecifické dozory

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s využitím životnej skúsenosti ako formy expertízy a/alebo so znalosťou princípov dozoru s užívateľským prvkom vrátane inštitútu prizvanej osoby a ľudsko-právnych súvislostí,
  • odborná činnosť v oblasti analýzy, hodnotenia a implementácie participatívnych               a užívateľsky orientovaných prístupov v sociálnej alebo príbuznej oblasti, za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - pre experta/ku na tvorbu Témy: Dozory s užívateľským prvkom, Modulu 7: Špecifické dozory.“

Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025 

Predpokladaný nástup: od 01.02.2026

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk