Voľné pracovné miesta
Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta, ktoré obsadzujeme výberovým konaním.
Výberové konanie sa zverejňujú na centrálnom portáli verejnej správy, link: https:/slovensko.sk/VK .
Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním
a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).
Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca sa obsadzuje najskôr na základe vnútorného výberového konania. Ak nie je možné obsadiť štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca postupom podľa prvej vety, môže ho služobný úrad obsadiť na základe vonkajšieho výberového konania. Štátnozamestnanecké miesto vedúceho zamestnanca sa môže obsadiť na základe vnútorného výberového konania alebo na základe vonkajšieho výberového konania.
V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.
Oznámenie výsledku výberového konania – Riaditeľ Inštitútu pre výskum práce a rodiny
Oznámenie výsledku výberového konania, ktorým sa obsadzovalo pracovné miesto - funkcia riaditeľa Inštitútu pre výskum práce a rodiny (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov).
Služobný úrad evidoval dvoch uchádzačov, ktorí boli pozvaní na výberové konanie.
Výberové konanie sa realizovalo dňa 19.3.2024.
Na základe posúdenia dokladov, výsledku písomného testu z cudzieho jazyka a testu overenia schopností a osobného pohovoru so zúčastneným uchádzačom určila výberová komisia úspešného uchádzača, ktorý vyhovel stanoveným kritériám a umiestnil sa na 1. mieste:
Mgr. Barbora Vávrová. Mgr. Michal Bučko sa výberového konania nezúčastnil.
Výberové konanie bolo úspešné.
Uchádzač bol písomne vyrozumený o výsledku výberového konania.
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pozície: Všeobecný administratívny pracovník/ asistent riaditeľa odboru
Organizačný útvar: odbor podpory riadenia, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 1
Dohodnutý druh práce:
Zabezpečovanie odbornej agendy spojenej so sprístupňovaním informácií.
Opis pracovných činností:
- plnenie administratívnych a organizačných úloh spojených so slobodným prístupom žiadateľov k informáciám v súlade s príslušným zákonom a internými pokynmi ministerstva,
- samostatné zabezpečovanie odbornej práce a agendy na odbore,
- vykonávanie organizačných, operatívnych činností a komplexného manažmentu sekretariátu odboru pre zabezpečenie jeho plynulého a bezporuchového fungovania,
- vypracovávanie podkladov pre verejné obstarávanie,
- evidencia a sumarizácia údajov potrebných pre výkon inšpekcie v súčinnosti s pracoviskami Inšpekcie v sociálnych veciach,
- evidencia a kontrola plnenia úloh pridelených riaditeľom odboru zamestnancom,
- spracovávanie materiálov súvisiacich s úlohami Inšpekcie v sociálnych veciach podľa pokynov riaditeľa odboru,
- vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní na základe pokynu riaditeľa odboru,
- zabezpečovanie operatívnych, technických, administratívnych a organizačných činností pre odbor; sledovanie a zabezpečovanie ostatných prác v súlade s internými predpismi ministerstva,
- samostatné vybavovanie bežnej telefonickej, mailovej, poštovej komunikácie a korešpondencie vrátane kontroly komplexnosti spisového materiálu; vykonávanie prác súvisiacich so spisovou manipuláciou vrátane koordinácie spracovávania stanovísk a sledovania následného legislatívneho procesu,
- zabezpečovanie e – registratúry odboru,
- samostatné plnenie úloh spojených s archiváciou materiálov v súlade s internou smernicou ministerstva,
- príprava a pomoc pri organizovaní mítingov, workshopov, konferencií, porád odboru vrátane zabezpečovania spoločenského servisu (napr. uvádzanie návštev, objednávanie a pod.),
- spracovávanie dochádzky zamestnancov odboru,
- plnenie ostatných úloh zadaných riaditeľom odboru.
Pravidelné miesto: Seberíniho 2, Bratislava
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: minimálne úplné stredné vzdelanie
Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa
Študijný odbor: vítané - ekonomické zameranie
Odborná prax: vítaná - 5 rokov v ekonomickej oblasti
Požiadavky
Jazykové znalosti: vítané - AJ (úroveň B1)
Počítačové znalosti: balík MS Office
Ďalšie požiadavky: vítané vodičské oprávnenie skupiny B, strojopis
Trvanie pracovného pomeru: dohodou
Plat: platová trieda 4 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- písomný súhlas so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom obsadenia pozície v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: pohovor na obsadenie pozície: „Všeobecný administratívny pracovník/ asistent riaditeľa odboru“
Termín podávania žiadostí je od 26.03.2024 do 09.04.2024
Predpokladaný nástup podľa dohody
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Lucia Gajanová
Telefón: 02/20462105
E-mail: lucia.gajanova@employment.gov.sk