„Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“–externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, NP ROKI - témy: Administratíva a admin. postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4:Administrácia
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI) - témy: Administratíva a administratívne postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti
Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach
Počet obsadzovaných miest: 2
Hlavné činnosti a zodpovednosť za:
- tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
- prípravu a realizáciu fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutí a ďalších typov odborných aktivít k tematickým oblastiam projektu a na ich hodnotení,
- tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
- realizáciu a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v jednotlivých tematických oblastiach projektu.
Kvalifikačný predpoklad
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe
Odborná prax:
- preukázateľná skúsenosť s administratívnymi postupmi vo verejnej správe alebo v sociálnych veciach, najmä v oblasti vedenia spisovej dokumentácie, spracovania protokolov a úradných záznamov,
- za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.
Požiadavky
Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané
Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook
Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť
Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce
Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto
Požadované doklady a prílohy:
- žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - pre experta/ku na tvorbu Témy: Administratíva a administratívne postupy inšpekčnej činnosti, Modul 4: Administrácia výkonu inšpekčnej činnosti.“
Termín podávania žiadostí je: od 24.11.2025 do 03.12.2025
Predpokladaný nástup: od 01.02.2026
Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA
Telefón: +421 2 2046 2105
E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk